skyggestreg? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Vent med at teste, så du kan stole på resultatet. Både så det er tydeligt + du ikke fanger en bio

Tidlig test gør efter min mening mere frustration end gavn.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Anonym trådstarter

Misspf skriver:

Synes den ser blå ud.. men jeg testede med sådan en der i 1. Cyklus og tænkte også jeg var gravid, men alle andre mærker var negative.. er virkelig ikke fortaler for apotekets �� jeg nåede virkelig at blive glad, og blev så ked da min mens så dukkede op.

anbefaler helt klart valmed, eller BABYPLAN tidlig teste. Jeg testede positiv omkring 3+3/4 med dem, svagt men ingen tvivl.

Øv! Nåede lige at dele nyheden med 3 veninder … Min valmed er negativ, så jeg tænker, at apotekets bare er en irriterende skyggestreg

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Langt største delen af g teste måler fra 25 ml u / ml  ( står derpå eller på indlæssedlen) så er der bare nogle producenter der tiltrækker flere købere ved at skrive de kan bruges så og så mange dage før foran på pakken.    

Sjovt, du lige nævner det… Sad og læste indlægssedlen, og der stod der også 25 ml/u- men hvis det er en tidlig test, skal den kunne være meget mere følsom end 25! Så den er faktisk lige så følsom som en valmed? Synes, det er åndssvagt, at de narrer kunder på den måde

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Det kan jo også snildt være at du er gravid, det jo slet ikke sikkert at det er en skyggeestreg, men som jeg skriver så ville jeg personligt bare altid bekræfte på en anden (ikke en med blå farve) test.

Fordi samtlige for denne ekstra streg uden at være gravide desværre. Forstår faktisk slet ikke hvorfor den test stadig eksistere på marked  

Jeg har også bare set flere steder, at folk rent faktisk har været gravide med en utydelig streg fra apotekets G-test.. Så jeg krydser virkelig fingre! 
De eneste symptomer jeg har er udebleven mens og hovedpine.

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Savanna skriver:

Vent med at teste, så du kan stole på resultatet. Både så det er tydeligt + du ikke fanger en bio

Tidlig test gør efter min mening mere frustration end gavn.. 

Jeg er det største testmonster, der findes på jorden. Du har helt ret, det er virkelig frusterende med de tidlige teste.. Og jeg tror ærlig talt, at jeg ikke stopper med at teste, før jeg får min mens

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj
Anonym skriver:

Sjovt, du lige nævner det… Sad og læste indlægssedlen, og der stod der også 25 ml/u- men hvis det er en tidlig test, skal den kunne være meget mere følsom end 25! Så den er faktisk lige så følsom som en valmed? Synes, det er åndssvagt, at de narrer kunder på den måde

Ja de måler mere eller mindre alle fra samme enhed  så det er lidt et snydetrick når de skriver som de gør på pakken

Ja valmed. Lidl. Rsfu osv måler også fra 25 som apotekets.

Men øv med den negative valmed   krydser fingere for den er der næste gang

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Ja de måler mere eller mindre alle fra samme enhed  så det er lidt et snydetrick når de skriver som de gør på pakken

Ja valmed. Lidl. Rsfu osv måler også fra 25 som apotekets.

Men øv med den negative valmed   krydser fingere for den er der næste gang

Mener, at RFSU også har en tidlig, som tester fra 10 mlU/ml… Men de laver også en masse skyggestreger, dem har jeg nemlig købt bunkevis af

mange tak!!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.