skyggestreg? ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.169 visninger
16 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2021

Anonym trådstarter

Købt fra apoteket.. hvad siger I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Apotekes test laver altid en rigtigt ond blå skyggestreg. Jeg ville ikke stole på den før jeg havde prøvet en helt anden type test  

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Apotekes test laver altid en rigtigt ond blå skyggestreg. Jeg ville ikke stole på den før jeg havde prøvet en helt anden type test  

Øv! Har ellers jublet i herre lang tid nu

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det kan jo sagtens være du er gravid?

Jeg har bare personlig rigtigt dårligt erfaring med den du lige har testet med

Har du prøvet et andet mærke?   valmed eller lidl test fx? Dem har jeg altid kunne stole på hvis aflæst indenfor tiden  

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Det kan jo sagtens være du er gravid?

Jeg har bare personlig rigtigt dårligt erfaring med den du lige har testet med

Har du prøvet et andet mærke?   valmed eller lidl test fx? Dem har jeg altid kunne stole på hvis aflæst indenfor tiden  

Ja, men det er kun teste, som kan tages, hvis man skal have mens på den dag, man tester, eller hvis man er gået over tid. 
Denne fra apoteket er en tidlig en  Er så ked af det lige nu… 

Anmeld Citér

21. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg skillede testen ad og legede lidt med farverne, og de så sådan her ud:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Langt største delen af g teste måler fra 25 ml u / ml  ( står derpå eller på indlæssedlen) så er der bare nogle producenter der tiltrækker flere købere ved at skrive de kan bruges så og så mange dage før foran på pakken.    

Anmeld Citér

21. august 2021

Misspf

Synes den ser blå ud.. men jeg testede med sådan en der i 1. Cyklus og tænkte også jeg var gravid, men alle andre mærker var negative.. er virkelig ikke fortaler for apotekets �� jeg nåede virkelig at blive glad, og blev så ked da min mens så dukkede op.

anbefaler helt klart valmed, eller BABYPLAN tidlig teste. Jeg testede positiv omkring 3+3/4 med dem, svagt men ingen tvivl.

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det kan jo også snildt være at du er gravid, det jo slet ikke sikkert at det er en skyggeestreg, men som jeg skriver så ville jeg personligt bare altid bekræfte på en anden (ikke en med blå farve) test.

Fordi samtlige for denne ekstra streg uden at være gravide desværre. Forstår faktisk slet ikke hvorfor den test stadig eksistere på marked  

Anmeld Citér

21. august 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Og hold dig endeligt fra de test fra rema de har tildens til at lave samme nummer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.