Hverdagen med børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

N&J

Selvfølgelig ændre det sig, og så man man jo også tilføje at det vel også er derfor man vælger at få et barn, det betyder ikke at man ikke kan have et socialt liv (jeg har så ikke rigtig så meget endnu fordi jeg er helt alene med min datter) men jeg syntes overhovedet ikke behovet er der på samme måde, jeg har jo fået mit barn for at være sammen med hende, men har dog stadig tænkt mig at tage hende med rundt på besøg i landet (har venner lkidt over det hele) men det foregår altså på hendes præmisser forstået sådan at jeg nok ikke gider sidde oppe til kl. 2, når jeg ved hun vågner kl. 6.30  men jeg vil da stadig kunne tage i byen en sjældent gang imellem og ud og høre noget musik, men jeg har mistet mange venner på at have fået et barn, fordi de bare er helt andre steder i livet og ikke forstår min priotering, mens nogle er blevet og andre har jeg fået bedre forståelse for efter jeg selv har fået en lille.. til gengæld så er min datter med ud fx og spise min. 2 gange om mdr. og det kan sagtens lade sig gøre

Knuz fra J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Mathilde

Jeg ser slet ikke mine venner som jeg plejer! Allerede mens jeg var gravid blev det mindre og mindre... Og jeg tror bl.a også det skyldes, at man pludselig er et helt andet sted i sit liv.

Min datter er godt 3mdr og har absolut ikke villet være i sin barnevogn og derfor er jeg ikke kommet ret meget ud for det er bare ikke super sjovt at gå med en skrigende barnevogn og overskudet har heller ikke været der.

Først nu er hun begyndt at sove om dagen, men før sov hun kun om natten og så er det bare ikke nemt at komme nogle steder (med mindre baby vil være i barnevognen).

Anmeld

27. oktober 2009

N&J

Forresten så vil jeg lige sige at jeg ihvertfald en gang om ugen er hjemme ved mine forældre, men det er altså virkeligt besværligt, da vi skal hjemad senest kl. 19, ellers kan jeg bruge 3-4 timer på at få Nikita til at sove, så det kommer jo også meget til at afhænge af om i får et barn der bare er ultra nem og vil sove alle steder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.