Eng undersøgelse af hånd erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2021

Haab

Anonym skriver:

1000 tak for svar!

Kan du evt fortælle lidt om, hvorfor du skulle undersøges? Har du så stadig ikke fået svar på, hvad dine problemer evt kan skyldes? 

Har nemlig hørt, at det kan gøre ret ondt?

Ja selvfølgelig

Jeg har føleforstyrrelser i hele højre side af kroppen, samt sovende, summende fornemmelse i hænder og fødder. Meget ondt i hofterne, der dog har vist sig at være betændelse, og en revne i den ene. Derudover også en del smerter i hænderne, som især kommer ved køligere temperaturer. 

Nej, jeg har desværre stadig ikke fået svar. Er både udredt for sclerose og gigt, og har pt ikke overskud til mere udredelse på den front. 

Det gjorde da også ondt, men ikke noget der var uudholdeligt. Det er ihvertfald ikke noget du skal frygte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Hvordan mærkede du til problemet, inden du blev opereret?

Og hvordan har du oplevet selve undersøgelsen? 

Jamen min udfordring var smerter i fingeled og sovende fingre.

jeg synes virkelig at alle undersøgelser var piece of cake. Du får et lille stød som mere føles som et nap, og så spjætter fingeren. 
der er intet at være bekymret for. Det hverken påvirker dig under eller efter undersøgelsen

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

Haab skriver:

Ja selvfølgelig

Jeg har føleforstyrrelser i hele højre side af kroppen, samt sovende, summende fornemmelse i hænder og fødder. Meget ondt i hofterne, der dog har vist sig at være betændelse, og en revne i den ene. Derudover også en del smerter i hænderne, som især kommer ved køligere temperaturer. 

Nej, jeg har desværre stadig ikke fået svar. Er både udredt for sclerose og gigt, og har pt ikke overskud til mere udredelse på den front. 

Det gjorde da også ondt, men ikke noget der var uudholdeligt. Det er ihvertfald ikke noget du skal frygte

Det er træls, når man ikke kan få nogen rigtig afklaring!

For et par år siden var jeg ved en ryglæge, som lavede en masse testes, og han opfordrede mig til at snakke med min læge om, at blive testet for fibromyalgi, fordi jeg har så mange føleforstyrrelser i især højre side af kroppen, med defuse smerter, dårlig søvn osv.

Da jeg så snakkede med min læge om det, afviste han det, og ville slet ikke snakke om det. Han sagde at det var en skraldespandsdiagnose, som man fik, når man ikke vidste hvad man ellers skulle kalde det. Også gav gan mig ellers bare en recept på noget nervemedicin. Og den eneste forskel det har gjort er, at jeg sover lidt bedre.. 

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Jamen min udfordring var smerter i fingeled og sovende fingre.

jeg synes virkelig at alle undersøgelser var piece of cake. Du får et lille stød som mere føles som et nap, og så spjætter fingeren. 
der er intet at være bekymret for. Det hverken påvirker dig under eller efter undersøgelsen

Jayy så er jeg heldigvis mere rolig.

Det var bare min håndmand, der fortalte at nogen oplevede det som virklig ubehagelig og havde ondt bagefter, så det kunne være en fordel, at have en til at køre en

Anmeld Citér

24. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi
Anonym skriver:

Jayy så er jeg heldigvis mere rolig.

Det var bare min håndmand, der fortalte at nogen oplevede det som virklig ubehagelig og havde ondt bagefter, så det kunne være en fordel, at have en til at køre en

Det synes jeg lyder voldsomt. Din hånd giver nogle små spjæt, thats it  jeg tror virkelig at dine bekymringer er unødvendige

Anmeld Citér

24. august 2021

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Det synes jeg lyder voldsomt. Din hånd giver nogle små spjæt, thats it  jeg tror virkelig at dine bekymringer er unødvendige

Ja syntes nemlig også at det lød lidt vildt, at det kunne være så slemt.

Men tænker at det måske bare er sådan en general oplysning, de skal give videre, i tilfælde af osv!

Men nu er jeg også helt rolig ved det! Og igen 1000 tak, fordi du har gidet svare på alle mine spørgsmål��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.