Haab skriver:
Ja selvfølgelig 
Jeg har føleforstyrrelser i hele højre side af kroppen, samt sovende, summende fornemmelse i hænder og fødder. Meget ondt i hofterne, der dog har vist sig at være betændelse, og en revne i den ene. Derudover også en del smerter i hænderne, som især kommer ved køligere temperaturer.
Nej, jeg har desværre stadig ikke fået svar. Er både udredt for sclerose og gigt, og har pt ikke overskud til mere udredelse på den front.
Det gjorde da også ondt, men ikke noget der var uudholdeligt. Det er ihvertfald ikke noget du skal frygte 
Det er træls, når man ikke kan få nogen rigtig afklaring!
For et par år siden var jeg ved en ryglæge, som lavede en masse testes, og han opfordrede mig til at snakke med min læge om, at blive testet for fibromyalgi, fordi jeg har så mange føleforstyrrelser i især højre side af kroppen, med defuse smerter, dårlig søvn osv.
Da jeg så snakkede med min læge om det, afviste han det, og ville slet ikke snakke om det. Han sagde at det var en skraldespandsdiagnose, som man fik, når man ikke vidste hvad man ellers skulle kalde det. Også gav gan mig ellers bare en recept på noget nervemedicin. Og den eneste forskel det har gjort er, at jeg sover lidt bedre..
Anmeld
Citér