Gravid 4+5 , er alt ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

CamillaSoefelt

Puha det er sku hårdt det her liv.. Nej man glemmer det aldrig, det vil altid sidde inde i mig...;( 

Tillykke med dine to dejlige piger.. Kan se den yngste har 2 mdr fødselsdag idag..;0)

Knus fra Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

M.O.A.R.

CamillaSoefelt skriver:

Hej alle ;0)

Jeg er gravid ( 4+5 ).. Jeg blev gravid i sommers men aborterede desværre i 8. uge.. NU er jeg bare SÅ bange for at jeg skal miste igen. Har snakket med lægen og han har sygemeldt mig resten af ugen. Jeg har fået tid til en tidlig scanning den 7/11-09 så jeg kan se om der er liv, så venter spændt indtil denne dato.. 

Nogen som er i samme situation eller har prøvet det? Skriv endelig..

Er bare bekymret, kan ikke tænke på andet!

Hej!

Jeg har prøvet det samme som dig. Den første maj i år fandt jeg ud af jeg var gravid, var ca 4 - 5 uger henne og 2 dage efter mistede jeg barnet, sad på mit arbejde søndag kl 5.30 snakkede med min kollega, ligepludselig fik jeg ekstreme smerter i underlivet. Så gik jeg på toilettet og jeg blødte bare. Min mand kunne ikke komme op til mig før kl 6 da han havde fri fra job, og da han kom derop græd jeg selvfølgelig endnu mere. Jeg havde blod ned af benene, mine bukser var stort set ødelagte af blod og jeg havde så ondt.
Det var en af de mest ubehagelige dage i mit liv.

Nu er jeg gravid igen, er 15+0 idag, men jeg er stadig så bange for at et eller andet sker med den lille bebs. Jeg ved ikke hvad jeg sku gøre af mig selv hvis der skete noget igen. Jeg tror ikke man kan lade være med at tænke på det når man har oplevet det, det sidder jo fast i ens underbevidsthed, selvom man påstår man ikke tænker over det til andre. Jeg ville ikke engang ønske det for min værste fjende, det gør så ondt.

Ved ikke om mit indlæg hjælper, men det var i hvert fald rart lige at komme ud med det.

Malene 15+0

Anmeld

27. oktober 2009

Nanna1985

CamillaSoefelt skriver:

Puha det er sku hårdt det her liv.. Nej man glemmer det aldrig, det vil altid sidde inde i mig...;( 

Tillykke med dine to dejlige piger.. Kan se den yngste har 2 mdr fødselsdag idag..;0)

Knus fra Camilla

Tak... Ja hun er 2 mdr i dag Tiden går super hurtigt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.