Hej du.
Først og fremmest tillykke med graviditeten! :-)
Jeg har prøvet helt det samme. Blev gravid og mistede ca uge 7, og da jeg så blev gravid igen var jeg også enormt nervøs hele tiden. - Lige gyldigt hvad, så tror jeg det er svært at lade være, når man har været igennem en ufrivillig abort. Snakkede ligeledes med lægen, da det påvirkede mig ret meget, og hun valgte også at sende mig til en tryghedsscanning, hvor alt heldigvis så normalt ud.
- For mig endte det dog ikke helt der, altså det med nervøsiteten og bekymringerne. - Det skriver jeg ikke for at skræmme, for det er jo ikke sikkert du reagerer på samme måde.
- Dog blev jeg gradvist mindre nervøs som dagende gik. Pludselig var det tid til nakkefolds scanning, og pludselig kunne jeg mærke liv, og så var det MD scanning osv. - Nu er jeg ikke præget af den der altoverskyggende nervøsitet mere, slet ikke, men det ligger jo altid lidt i baghovedet desværre... Oplever dog sjældent at det påvirker mig på samme måde.
Ved ikke om du kunne bruge det, ville bare sige tilykke, håber du kan nyde det lidt trods alt, og så fortælle at du ikke er alene.
Laura
Anmeld