Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Altså for lige at være hygge-sprederen med de dårlige ting, men det skal jo også på banen, så da jeg var gravid med Idun, fik vi jo ikke NF, men da jeg var gravid med Spunken var den 9:1 for at den var syg. Altså omvendt. 90% for den var syg og 10 i mod. Den var jo så også syg Det er så skønt at så mange får høje tal. Men har det nok bedre efter min moster har været til nf. Den er stadig et spøgelse for mig, den scanning der. Tillykke til alle jer med høje tal og held og lykke til de andre
Altså for lige at være hygge-sprederen med de dårlige ting, men det skal jo også på banen, så da jeg var gravid med Idun, fik vi jo ikke NF, men da jeg var gravid med Spunken var den 9:1 for at den var syg. Altså omvendt. 90% for den var syg og 10 i mod.
Den var jo så også syg
Det er så skønt at så mange får høje tal. Men har det nok bedre efter min moster har været til nf. Den er stadig et spøgelse for mig, den scanning der.
Tillykke til alle jer med høje tal og held og lykke til de andre
Jeg ser også frem til den med blandede følelser og håber ikke der er noget galt. Ville blive så ked af det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit tal til NF var 1:11168 - hvilket var flot Ser nu meget fra til MD-scannigen d. 19/11.
Håber at alle i skønne kvinder, der ikke har været til NF endnu også får nogle rigtig fine tal
jeg fik 1: 22.237 så det var rigtig fint
Jeg fik 1:17315, hvilket jeg er meget tilfreds med
Knus Pia 20+2
Jeg fik slet ikke mit tal afvide da jeg var til nf, men bare at de var rigtig pæne så jeg skulle ikke være bange.
Min var 1:8480 - hvilket var fint forhold til min alder - som i meget få dage endnu er, 32 år
hej hej
vi fik tallet 1:8851... Så ingen grund til bekymring
Rollo 18+0
1:19983 eller der omkring.... det er et stykke tid siden nu
jeg fik et fint tal på 1:21387
christina 37+5
ka-ri-na skriver: 1:19983 eller der omkring.... det er et stykke tid siden nu
Eller der omkring? Hehe, det lyder nu meget præcist
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128