Jeres tal fra NF??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.074 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Bom

Hej Tøser..

Jeg er lidt nysgerrige efter at høre jeres tal fra NF scanningen..

Jeg kan selv starte, vi fik en go risiko vurdering på 1:20774..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

D2905

Hej! 

Jeg kan ikke se hvilke tal andet end målet på nakkefolden i min journal. den var 1,1 så vi var i lav risikogruppe for down syndrom!

Var til type 2 MD scanning i går - det var fantastisk! Alt er som det skulle være!

(20+0)

Anmeld

27. oktober 2009

maria_wlt

Jeg fik lavet en moderkageprøve så jeg fik et stort NEJ efter 2 dage

Anmeld

27. oktober 2009

LauraLW

Mit lå vist på ca 13.500 mener jeg. - Så også hvad tallet var ud fra min alder alene (jeg er 30) og der var det skræmmende lavt i forhold til - tror det var ca 600, så godt at de måler og tester på alt :-)

Anmeld

27. oktober 2009

Valle81

Fik flotte tal 1:15454

Så det var skønt:0)

Anmeld

27. oktober 2009

Lise

Jeg fik 1:13.000

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

LauraLW skriver:

Mit lå vist på ca 13.500 mener jeg. - Så også hvad tallet var ud fra min alder alene (jeg er 30) og der var det skræmmende lavt i forhold til - tror det var ca 600, så godt at de måler og tester på alt :-)

Gud ved hvor høje mine blir...jeg er 38 år

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså for lige at være hygge-sprederen med de dårlige ting, men det skal jo også på banen, så da jeg var gravid med Idun,  fik vi jo ikke NF, men da jeg var gravid med Spunken var den 9:1 for at den var syg. Altså omvendt. 90% for den var syg og 10 i mod.

Den var jo så også syg

Det er så skønt at så mange får høje tal. Men har det nok bedre efter min moster har været til nf. Den er stadig et spøgelse for mig, den scanning der.

Tillykke til alle jer med høje tal og held og lykke til de andre

Anmeld

27. oktober 2009

Nybagt mor

Er slet ikke inde i hvilke tal man skal have til nakkefoldsscanninger - og de nævnte heller ikke selv noget, da vi for lang tid siden var inde og blive scannet.

Men kan se på min vandre journal at de har skrevet 2,0 - og de sagde at det så rigtig fint ud??

Bliver helt nysgerrig nu - er 30 år, men det er vist først når man er over 35 år at risikoen øges let er det ikke?

Mvh Christine 

Anmeld

27. oktober 2009

* Lilly <3 Stolt moar til Emil*

Heej ..
Mine tal fra Nakkefoldscanningen lå på:

1:11995

(Hvilket var super fantastisk, i og med jeg har fået så meget farligt medicin før i tiden, på grund af jeg havde kræft fra 12 til jeb blev 18.. .. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.