Har brug for jeres mening om vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2021

Fardaddy

Mange tak for  alle svarerne. Det har været rart at i har bidraget med jeres synspunkt og gode råd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2021

Sprit25

Fardaddy skriver:

Hej med jer.

Vi har haft vores datter til indkøring i vuggestuen og vi har fået lidt kolde fødder. I instutionen bruges der hverken blå futter eller man skal tage skoene af. Alle går med udendørssko indenfor også på stuerne hvor børn leger. Selv våde udendørssko. Vores datter kravler og vi gør ikke sådan hjemme. Vi er der hvor vi simpelthen overvejer at skifte hende væk alene af den grund. Gennemgående virker hygiejnen meget lacifair. Hvad siger i ? Er vi for fintfølene ? 

Jeg studser mere over hygiene er gennemgående dårlig. Hvad mener du med det 

Anmeld Citér

18. august 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg tænkte også over hvad du mener med at hygiejnen ikke er god nok generelt? Har du nogle eksempler? 

I de to institutioner mine børn har gået i, kan man tage blå futter på hvis man vil, nogle tager skoene af, men på tørre dage hvor skoene ikke er snavsede, er det ikke altid at skoene kommer af, hverken på mig eller andre forældre. Det ser jeg ikke det store problem i. 

Altså hvis man tænker på hvor meget skidt sådan nogle størrelser bliver smurt ind i på legepladsen og sågar indtager, tænker jeg ikke at lidt skidt på gulvet gør fra eller til. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.