Hård besked..........!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

JustAnotherName

Kære Mette, dit livsstykke af et menneske! 

Det er dælme i orden at have en "ked-af-det"-hed inden i.
Og det er ABSOLUT også okay at lukke op for posen og sige det højt til andre. Du har ret - brug os endelig herinde!
Nogle gange kan det være nemmere, at sige tingene u-indpakket til nogle, som man ikke har så tæt på sig i det daglige ....og dém som føler ligesom een selv, de ved det jo godt selv ....måske netop dérfor kan det nogle gange være lidt sværrere at tage hul på snakken og på alle følelserne....?!
- Som du siger, det tapper en masse kræfter.

Jeg kan virkelig godt sætte mig ind i det. Men selvfølgelig kender jeg ikke til dine følelser og din afmagt. Men jeg føler med dig.

Jeg håber også at I, uden en helt masse ubehagelige undersøgelser først, kan finde frem til en diagnose.
Det må da give een en form for ro, endelig at kunne kalde tingene ved et navn, og vide hvad det helt indebærer. Det ønsker jeg for Jer!

Jeg forstår godt, at det er en hård melding at få, men som du selv siger - inderst inde vidste du jo nok at der var noget galt. Desværre.
Så er det bare om at sluge møget og finde glæden og overskudet igen, og tage imod med kyshånd, at der kommer nogle ud til Jer, som har forstand på dét med lys og lege-stimuli til svagtseende børn. Sådan så Ida kan få det bedst muligt, sådan som hun nu engang er ment til at skulle leve sit liv i fremtiden.

Jeg håber altså ikke jeg formulerer mig underligt eller dumt !?!
Det er velment skrevet, men jeg synes ikke rigtigt, at jeg kan få noget ordentligt ud..... Og ja, hvad end jeg kunne sige, så ved du jo også allerede.

Nogle gange er det også bare rart nok bare at få lov til at fortælle.
Og det skal du altid bare gøre, Mette, når du trænger til det.

Jeg sender dig et ordentligt kram 
Og også et til prinsesse Anna og lille dejlige Ida  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Vinker

ÅÅåh for pokker da Mette- Du ska sgu endelig huske at læsse ALT af herinde hos os. Du VED at vi altid læser med og hellere end gerne skriver noget tilbage til dig - HUSK det nu!!!!

Det gør mig ondt at høre at dig og Jan ikke taler så meget sammen for tiden, men jeg vil gerne tro at alle disse ting tar rigtig hårdt på forholdet, MEN det er også i sådanne situationer man har ekstra brug for hinanden. Brug for støtten og varmen og ikke mindst kærligheden. Det er altså vigtigt at I formår at finde hinanden og kramme ekstra meget når der nu er behov for det. Husk på at I har bygget et liv og familie sammen og I er med hinanden i medgang OG modgang!

Jeg er virkelig ked af at høre det med Ida-pigen. Det må godt nok være svært at sluge sådan en besked. Der er jo mange ting der skal tages hensyn til når det er synet der er problemer med for ja, det er jo både i hverdagen og også resten af tiden der skal tages ekstra hensyn og dermed bruges ekstra energi, MEN jeg er sikker på, at når I har fået styr på de forskellige ændringer i hverdagen så kommer det hele til at fungerer super godt og I tænker; jamen har det ikke altid været sådan!?

Det er super synd for Ida-pigen, men er sikker på hun trods det er en glad og tilfreds pige. Og så kender hun jo ikke til, at synet kan være anderledes...

Håber ikke det blot var en gang blandet sludder jeg fik skrevet

Tænker på jer søde!

Kærlige kram herfra

Anmeld

28. oktober 2009

Bondepigen

Åååh nej, hvor er jeg ked af at høre hvordan det står til med lille smukke Ida.

Jeg forstår sandelig godt du/I ikke har overskud til noget som helst andet end jeres børn lige nu. Jeg håber snart I får klarhed over, hvad Ida fejler og at der evt. kan gøres noget ved det.....

Det må virkelig være hårdt at få sådan en besked, og jeg får helt ondt i maven over at læse det. Jeg håber det bedste for jer allesammen!!!

Anmeld

28. oktober 2009

Karo

Åhhh Mette, jeg ved næste ikke hvad jeg skal sige Jeg er bare så ked af det på jeres vejne, og håber virkeligt det bedste for jer allesammen og især lille Ida. Det må ikke være nemt at slæbe rundt på alle disse bekymringer, og selvfølgelig sætter det sit præg på jeres famillieliv.

Du er altid velkommen til at læsse af på os herinde, for vi er altid klar til at bakke op, og dele sorger og glæder med hinanden.

Katja

Anmeld

30. oktober 2009

anna-jonas

Tusind tak alle i skønne piger..............det betyder meget for mig, alt det i har skrevet.

Jeg er stadig utrolig ked og sårbar.................men har det lidt bedre, og er klar til at KÆMPE for at min lille Ida får de bedste betingelser, at udvikle sig på.

Knus Mette

Anmeld

30. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Tusind tak alle i skønne piger..............det betyder meget for mig, alt det i har skrevet.

Jeg er stadig utrolig ked og sårbar.................men har det lidt bedre, og er klar til at KÆMPE for at min lille Ida får de bedste betingelser, at udvikle sig på.

Knus Mette

Vil bare sende dig et KÆMPE

Og ja jeg har jo skrevet på fb, samt pb herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.