Read the baby, not the books.
Vi er en familie på 2 voksne, et barn på 10 og en kat.
Vi har et mad og diverse budget på 4.000kr om måneden.
Vi køber ind til hele ugen hver søndag med udgangspunkt i madplanen vi har lavet til den pågældende uge, madplanen indeholder mad til morgen, frokost og aftensmad. Med undtagelse af min mand som spiser på arbejdet for 15kr om dagen, dette indgår i vores diverse budget.
Vi køber primært ind i fakta, og som Coop medlem får vi gode personlige rabatter og tilbud, ud over det kan vi købe mad for opsparede penge pga. vores medlemskab til 1-2 uger om året gratis.
De ting vi ikke kan få i vores fakta, køber vi som regel i super Brugsen, Lidl eller Aldi.
Vi køber kattemad i 12 kg poser ca. hver 3 måned, vi køber kun Science plan, igennem zooplus. De levere altid gratis når vi køber kattemad i den størrelse.
Vi venter os en lille pige til september, så vi skal nok justere lidt i vores madbudget, da vi nok kommer til at købe bleer og tilbehør til mig og baby. Vi brugte moderne stofbleer til vores søn da han var lille, og vi sparede en del penge på ble posten, men jeg ikke sikker på vi kan gøre det denne gang, da det kræver et stort overskud, men vi må se, det justere vi på hen af vejen 
Anmeld
Citér