Æl strip vs digital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Ønskebarn22 skriver:

Hej. Tak for dit svar.

Det er første gang jeg prøver de digitale, og utålmodig som jeg er, havde jeg ikke læst mig frem til, at den bruger første test som grund niveau. Jeg har kun taget 3 løbende, men jeg fik en glad, fast smiley i morges, og der er heller ingen tvivl på strimmel testene i dag, så den burde være i hus

Mht. Minimum 9-10 dage til mens, så håber jeg, at jeg rammer lige inden for "normalen" men tager jeg udgangspunkt i sidste cyklus hvor jeg havde test lignende dem jeg havde i går, men desværre stoppede med at teste pga sygdom, så ville jeg havde positiv test dag 25 og mens dag 33, så det er lige i underkanten.. Jeg har dog tidligere haft en cyklus på et par dage mere, omkring 34-36.. Så jeg håber alt er fint 

Nogle gange kan man også teste positiv på æl testen om aftenen, så 'sparer' man en dag

Jeg har kun brugt dem i en måned men der testede jeg kun hver 3 dag med den digitale. Og når den så blinker så tester jeg hver dag enten med den eller en almindelig strip. På den måde slipper man for at teste helt så ofte og sparer også lidt jeg har faktisk kun brugt halvdelen af pakken i sidste cyklus så nu er jeg igang med anden halvdel i denne cyklus

Held og lykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2021

Ønskebarn22

Mortil_en skriver:

Nogle gange kan man også teste positiv på æl testen om aftenen, så 'sparer' man en dag

Jeg har kun brugt dem i en måned men der testede jeg kun hver 3 dag med den digitale. Og når den så blinker så tester jeg hver dag enten med den eller en almindelig strip. På den måde slipper man for at teste helt så ofte og sparer også lidt jeg har faktisk kun brugt halvdelen af pakken i sidste cyklus så nu er jeg igang med anden halvdel i denne cyklus

Held og lykke

Åhh hvor smart Jeg har testet i 12 dage nu, så jeg har brugt 30 test fordi jeg har testet 2 gange i døgnet, og så med både digital og strimmel på en gang, nu den var blevet meget tydelig.. Det er lidt af et cirkus med alle de test, haha

Tak og i lige måde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.