Hej de damer 
Jeg er på dag 25 og har netop fået disse to testsvar. Babyplan testen er det tætteste jeg er kommet på en lige så kraftig streg som kontrol stregen siden dag 15, hvor jeg har testet 1-3 gange i døgnet.
Sagen er den at det er de clearblue test med dobbelt hormon indikator jeg har købt, som skal finde de 4 dage med størst chance for at opnå graviditet - og den siger lav sandsynlighed.
Jeg tracker mine manuelle test i app'en "premom" og den giver et resultat på 0,56 (1,0 er Det højeste) og melder "high", altså øget chance.
Jeg er godt klar over min test er negativ, da test stregen ikke er lige så kraftig som kontrol stregen - så mit spørgsmål er:
Dem der har brugt clearblue med dobbelt hormon indikator, har i først fået en (blinkende) smiley på jeres test, når de manuelle har været helt positive?
Sidste måned testede jeg også i vildskab, men endte med at få corona på dette her tidspunkt i cyklus, så det blev hverken til flere test eller noget aktivitet, så jeg er ved at gå ud af mit gode skind af bare spænding for hvordsn det udvikler sig herfra.. min cyklus er 32-33 dage, så min det var først i sidste måned jeg opdagede min æl formentlig lægger meget sent..
God søndag herfra 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér