Er denne Valmed på vej til positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2021

Sessi

Profilbillede for Sessi

Jeg tror nu godt det kunne være starten på nogen. Min så lige sådan ud dagen før jeg testede positiv. Dog tester jeg negativ igen, så det var nok en bio.

jeg krydser for at den er der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2021

Anonym trådstarter

4+0 bør man jo som udgangspunkt kunne teste positivt. Når det så er sagt har jeg aldrig set en streg på valmed, uden at der var noget om snakke . Hvordan så den ud efter tid? Fortog stregen sig, eller blev den tydeligere?

Den Aller første graviditetstest jeg tog, havde som din en meget utydelig streg uden farve i. Jeg smed den ud og tænkte ikke mere over det. Da jeg åbnede skraldespanden dagen efter og så stregen, var den helt tydelig lyserød. Resultatet siddet på sofaen og venter utålmodigt på fredags slik og Disney sjov. 
Forskellen var at jeg på det tidspunkt var 3+2. Da jeg var 4+0 var min test meget tydelig positiv.

Den blev ved med at være lige så tydelig efter tid (kan faktisk se når jeg ser på billedet at den er tydeligere i virkeligheden end på billedet). Vi har været i byen her til aften, så må lige se udviklingen når jeg kommer hjem  Jeg har taget rigtig rigtig mange test siden januar (havde en MA i efteråret 2020). Aldrig har jeg fået så tydelig en skyggestreg som den i dag, så jeg håber virkelig du har ret  Dengang jeg var gravid med mine store børn syntes jeg ikke der var skyggestreger

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

Sessi skriver:

Jeg tror nu godt det kunne være starten på nogen. Min så lige sådan ud dagen før jeg testede positiv. Dog tester jeg negativ igen, så det var nok en bio.

jeg krydser for at den er der

Det er jeg ked af at hære  det kan også være det er en bio jeg har fanget, hvis der er noget. Også når den ikke er mere tydelig. Jeg må se de næste dage an. Min mens er i hvert fald ikke kommet idag som den skulle. 

Anmeld Citér

7. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

4+0 bør man jo som udgangspunkt kunne teste positivt. Når det så er sagt har jeg aldrig set en streg på valmed, uden at der var noget om snakke . Hvordan så den ud efter tid? Fortog stregen sig, eller blev den tydeligere?

Den Aller første graviditetstest jeg tog, havde som din en meget utydelig streg uden farve i. Jeg smed den ud og tænkte ikke mere over det. Da jeg åbnede skraldespanden dagen efter og så stregen, var den helt tydelig lyserød. Resultatet siddet på sofaen og venter utålmodigt på fredags slik og Disney sjov. 
Forskellen var at jeg på det tidspunkt var 3+2. Da jeg var 4+0 var min test meget tydelig positiv.

Nu er jeg kommet hjem til testen og den er betydelig mere tydelig nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. august 2021

Anonym

Jamen tillykke  jeg tror godt den kunne være der, men tag en ny måske her til morgen ved min første graviditet testede jeg ret sent positivt 

Anmeld Citér

7. august 2021

Blomste

Anonym skriver:

Du bliver næsten nødt til at opdatere os med en ny test allerede fra morgenstunden af

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym trådstarter

Testen ser sådan ud her til morgen. Desværre er der også lidt lyserødt (meget meget lidt) på papiret når jeg tørrer mig. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym

Den ser ikke rigtig ud til at have udviklet sig siden din anden test, så tror desværre den er negativ og bare en (træls) skyggestreg. Der ser heller ikke ud til at være farve i..

Anmeld Citér

8. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den ser ikke rigtig ud til at have udviklet sig siden din anden test, så tror desværre den er negativ og bare en (træls) skyggestreg. Der ser heller ikke ud til at være farve i..

Nej jeg tror også løbet er kørt med den lille blødning. Mens må være på trapperne. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.