Er denne Valmed på vej til positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.718 visninger
18 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. august 2021

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 4+0 (måske 3+6). Jeg har haft skyggestreger på strip-teste fra NORMAL hele ugen (morgenurin). Tog her i eftermiddag denne Valmed. Ved det nok stadig kun er en skygge, men det er den tydeligste skyggestreg jeg nogensinde har fået på en Valmed (og i det hele taget).  
Har den sidste uges tid haft niv i underlivet, større bryster end normalt, lettere ømme bryster og småkvalme/halsbrand (mest formiddag eller hvis der går for længe mellem jeg spiser noget). 
Tror I den kan udvikle sig eller er løbet kørt når den ikke er mere tydelig i 4+0  Billedet er taget inden for de 5 min. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2021

Anonym

Jeg synes desværre den ser negativ ud, fordi der ikke er farve i

Krydser fingre

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes desværre den ser negativ ud, fordi der ikke er farve i

Krydser fingre

Jeg er helt enig i at der ikke er farve i og jeg derfor ikke kan regne med den. Men synes det er pudsigt at den er noget mere tydelig end jeg nogensinde har fået en Valmed sammen med dem jeg har taget fra NORMAL de foregående dage hvor jeg også får skyggestreger. Har taget rigtig mange teste de sidste mange måneder af begge mærker og aldrig har de været så tydelige som nu. 

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym

Jeg synes den er meget negativ desværre.. 
Vent et par dage. og tag en ny, hvis ikke mens er kommet der

Anmeld Citér

6. august 2021

Charl90

Jeg synes desværre ikke den det positiv ud, men test om 2 dage hvis ikke mens er kommet

Hvis ikke du bruger ÆL tests, så ville jeg prøve med dem et par måneder og så først teste ved udebleven menstration

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg synes desværre ikke den det positiv ud, men test om 2 dage hvis ikke mens er kommet

Hvis ikke du bruger ÆL tests, så ville jeg prøve med dem et par måneder og så først teste ved udebleven menstration

Jeg har fuldstændig styr på min cyklus, som er helt regelmæssigt. Bruger både ÆL-test og temperatur til at bekræfte, når ÆL har været der  

Jeg er med på at testen i dag ikke kan regnes for positiv. Det er heller ikke det mit spørgsmål går på. Mit spørgsmål går på om folk har erfaringer med at en så tydelig skyggestreg kan udvikle sig. Som skrevet ovenover har jeg haft mange skyggestreger gennem tiden, men aldrig en SÅ tydelig som denne. Jeg plejer altid at skulle holde dem skrå op mod lyset for at kunne fornemme hvor streg nr. 2 skal være, men på denne test kan den ses fra alle vinkler, i strakt arm og uden særligt lys.

Anmeld Citér

6. august 2021

Charl90

Anonym skriver:

Jeg har fuldstændig styr på min cyklus, som er helt regelmæssigt. Bruger både ÆL-test og temperatur til at bekræfte, når ÆL har været der  

Jeg er med på at testen i dag ikke kan regnes for positiv. Det er heller ikke det mit spørgsmål går på. Mit spørgsmål går på om folk har erfaringer med at en så tydelig skyggestreg kan udvikle sig. Som skrevet ovenover har jeg haft mange skyggestreger gennem tiden, men aldrig en SÅ tydelig som denne. Jeg plejer altid at skulle holde dem skrå op mod lyset for at kunne fornemme hvor streg nr. 2 skal være, men på denne test kan den ses fra alle vinkler, i strakt arm og uden særligt lys.

Jeg har før haft en tydeligere steg på Valmed uden at være gravid.

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym

4+0 bør man jo som udgangspunkt kunne teste positivt. Når det så er sagt har jeg aldrig set en streg på valmed, uden at der var noget om snakke . Hvordan så den ud efter tid? Fortog stregen sig, eller blev den tydeligere?

Den Aller første graviditetstest jeg tog, havde som din en meget utydelig streg uden farve i. Jeg smed den ud og tænkte ikke mere over det. Da jeg åbnede skraldespanden dagen efter og så stregen, var den helt tydelig lyserød. Resultatet siddet på sofaen og venter utålmodigt på fredags slik og Disney sjov. 
Forskellen var at jeg på det tidspunkt var 3+2. Da jeg var 4+0 var min test meget tydelig positiv.

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym

Jeg er helt enig i at der ikke er farve i og jeg derfor ikke kan regne med den. Men synes det er pudsigt at den er noget mere tydelig end jeg nogensinde har fået en Valmed sammen med dem jeg har taget fra NORMAL de foregående dage hvor jeg også får skyggestreger. Har taget rigtig mange teste de sidste mange måneder af begge mærker og aldrig har de været så tydelige som nu. 

Det kan du ikke regne med desværre, da der kan være udsving i kvaliteten af testene

Anmeld Citér

6. august 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået rigtig tydelige skyggestreger på valmed uden at være gravid.

Helt tydelige grå streger 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.