Er der andre med Boderline??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Sees

hc=k skriver:

Jeg erkender det fordi det gør det nemmere at takle de ting jeg har svært ved Det er jo ingen skam at have boderline

Lige præcis .. Det gør det rigtig meget nemmere, både for dig, og for dine omgivelser.
Og nej, det er slet ingen skam at have borderline. Jeg tror mange folk har en form for borderline, bare uden egentlig at være klar over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

hc=k

NoOne skriver:

Lige præcis .. Det gør det rigtig meget nemmere, både for dig, og for dine omgivelser.
Og nej, det er slet ingen skam at have borderline. Jeg tror mange folk har en form for borderline, bare uden egentlig at være klar over det.

Ja det tror jeg også. Der var et pogram i fjernsynet engang hvor de diskuterede borderline og der sagde de faktisk at mange kvinder har det uden at vide det og det samme med ADHD

Anmeld

27. oktober 2009

Sees

hc=k skriver:

Ja det tror jeg også. Der var et pogram i fjernsynet engang hvor de diskuterede borderline og der sagde de faktisk at mange kvinder har det uden at vide det og det samme med ADHD

Jamen jeg mener helt bestemt også at Borderline og ADHD, eller bare ADD, er mere udpræet end man egentlig lige går og tror

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

NoOne skriver:

Jamen jeg mener helt bestemt også at Borderline og ADHD, eller bare ADD, er mere udpræet end man egentlig lige går og tror

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.