Jer hvis mænd der er blevet sterillieret eller, hvis der er mænd i gruppen som er, så vil jeg hører om hvor hurtig I er komme igennem systemet?
Min kæreste vil meget gerne steriliseres, når vores barn nummer 2 er kommet til verden. Han ser sig på igen måde som far til 3, og jeg ønsker sådan set heller ikke mere end 2 børn. Og da jeg synes der er mange år endnu af vores samliv, hvor jeg ville skulle være på hormon præparater, så vil han gerne ‘tag en for holdet’, og gå igennem indgrebet, nu jeg tager 2 fødsler.
Vi er bare i tvivl om man bare bliver sendt videre, eller man skal igennem en større udredning. Han vil være 35 år, når han skal have det lavet, og som sagt så være far til 2 børn. Vil en læge bare godkende det, eller kan man være udsat for, at de vil tale ham fra det?
Og jeres hvis mænd er steriliseret, hvor længe gik der, før de skød med løst krudt? Og nogen som alligevel er endt med flere børn, på trods?
Det er kærestens største frygt, at vi alligevel ender med 3 børn, men har erkendt at skulle det ske, trods et indgreb, så tager vi det med. Men vi vil gerne kunne nyde vores samliv, uden “frygt” for at få flere børn end ønsket.
Anmeld
Citér