Hvorfor lykkes det ikke? frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Soife skriver:

Jeg krydser for at du får en positiv test snart

Tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Præcis det samme her. Har forsøgt siden januar. Har endda en fuldstændig regelmæssig cyklus, så ved præcis hvornår ægløsning ligger. Havde en MA sidste efterår og der blev jeg gravid i første hug efter at have smidt pillerne, så det er virkelig frustrerende. 
vi har faktisk fået tjekket min kærestes sædkvalitet og det viser sig at der helst skal gå i hvert fald 3,5 dag mellem udløsningerne ellers er der ingen svømmere, så nu håber vi det hjælper at “holde sig” i en lille uge op til ægløsning, så vi er sikker på der overhovedet er nogle svømmere

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Enmere20 skriver:

Føler med dig

vi har prøvet i lidt over 1 år og hver måned positive æl test og masser af hygge

i denne måned gad jeg ikke, jeg kan se det nogenlunde på mit udflåd og så var jeg ved gynækolog lige inden æl og få fjernet en polyp i nedre region - og søreme om der så ikke er en positiv test i denne måned. Nogen gange tager det åbenbart bare tid og kommer når man ikke planlægger det så nøje 

krydser for at det snart er din tur

Måske vi bare i næste måned skulle prøve uden ægløsningstest, og så håbe på gevinst

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Mfp30 skriver:

Det skete for os da jeg prøvede at slappe af i det, tror den “stress” man føler over at gerne ville have en positiv test kan påvirke kroppen mere end man regner med  

og så bare være sammen med kæresten fordi det er dejligt, ikke så meget med tanken om at blive gravid  

Ja måske det er stressen omkring det som driller måske vi bare skulle droppe ægløsningstest, og så håbe på det lykkes. Får en del ægløsningslim, så er ikke i tvivl om hvornår de fertile dage er i hvert fald hehe 

Anmeld Citér

29. juli 2021

Charl90

Jeg ville droppe ÆL tests og prøve ikke at tænke så meget over det

Med min første tog det 12 måneder at få to streger (SA) og 14 måneder før jeg havde en blivende graviditet.

Denne gang tog det 9 måneder (SA) og nu 12 måneder. Håber denne bliver siddende

Statistikken siger jo at det lykkes for de fleste: 60% inden for 3 måneder. 85% inden for ét år. 95% inden for 2 år.

Anmeld Citér

29. juli 2021

Miia90

Kender det også. Vi har 2 børn i ivf behandling. Sidste sommer stod vi med en positiv test, lavet helt naturligt. Endte desværre i en spontan abort bliver akut operation. Det viste sig at være tvillinger. En i livmoderen og en udenfor. Hvad er chancen lige for det? nu kun en æggeleder og vi er stadig efter 12 mdr ikke blevet gravide ��

Anmeld Citér

30. juli 2021

BabyIgen2022

Jeps... samme båd her... siden oktober.

Anmeld Citér

31. juli 2021

Anonym trådstarter

BabyIgen2022 skriver:

Jeps... samme båd her... siden oktober.

Det er bare så irriterende altså

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.