Hvorfor lykkes det ikke? frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.636 visninger
17 svar
1 synes godt om
28. juli 2021

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste 4 måneders tid forsøgt mig med ægløsningstest, og fanger også positive test, knalder dagene op til, på dagen og dagen efter, men får bare ingen positive graviditetstest, ARGH.

Ja ved godt der er folk som prøver i meget længere tid, men når man bare gerne vil have det til at ske med det samme, så er det bare mega irriterende at det stadig ikke er lykkedes herhjemme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2021

Soife

Anonym skriver:

Jeg har de sidste 4 måneders tid forsøgt mig med ægløsningstest, og fanger også positive test, knalder dagene op til, på dagen og dagen efter, men får bare ingen positive graviditetstest, ARGH.

Ja ved godt der er folk som prøver i meget længere tid, men når man bare gerne vil have det til at ske med det samme, så er det bare mega irriterende at det stadig ikke er lykkedes herhjemme

Jeg er helt med dig, og står i nøjagtig det samme

Skal teste om en uge og i mit hovede er den allerede negativ....

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Soife skriver:

Jeg er helt med dig, og står i nøjagtig det samme

Skal teste om en uge og i mit hovede er den allerede negativ....

Jeg er 3+2 idag, og har alle symptomer som jeg plejer op til mens, ømme bryster og det hele

Anmeld Citér

28. juli 2021

Soife

Anonym skriver:

Jeg er 3+2 idag, og har alle symptomer som jeg plejer op til mens, ømme bryster og det hele

Har du testet endnu? 

Anmeld Citér

28. juli 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Præcis det samme her. Har forsøgt siden januar. Har endda en fuldstændig regelmæssig cyklus, så ved præcis hvornår ægløsning ligger. Havde en MA sidste efterår og der blev jeg gravid i første hug efter at have smidt pillerne, så det er virkelig frustrerende. 
vi har faktisk fået tjekket min kærestes sædkvalitet og det viser sig at der helst skal gå i hvert fald 3,5 dag mellem udløsningerne ellers er der ingen svømmere, så nu håber vi det hjælper at “holde sig” i en lille uge op til ægløsning, så vi er sikker på der overhovedet er nogle svømmere

Anmeld Citér

28. juli 2021

Enmere20

Føler med dig

vi har prøvet i lidt over 1 år og hver måned positive æl test og masser af hygge

i denne måned gad jeg ikke, jeg kan se det nogenlunde på mit udflåd og så var jeg ved gynækolog lige inden æl og få fjernet en polyp i nedre region - og søreme om der så ikke er en positiv test i denne måned. Nogen gange tager det åbenbart bare tid og kommer når man ikke planlægger det så nøje 

krydser for at det snart er din tur

Anmeld Citér

28. juli 2021

Mfp30

Profilbillede for Mfp30

Det skete for os da jeg prøvede at slappe af i det, tror den “stress” man føler over at gerne ville have en positiv test kan påvirke kroppen mere end man regner med  

og så bare være sammen med kæresten fordi det er dejligt, ikke så meget med tanken om at blive gravid  

Anmeld Citér

28. juli 2021

Momster89

Jeg kender din frustration alt for godt. Jeg var gravid med et vindæg, så var igennem en medicinsk abort for 3 mdr siden, og alle test siden har været negative. Længes efter 2 streger 

Anmeld Citér

28. juli 2021

Anonym trådstarter

Soife skriver:

Har du testet endnu? 

Ja det har jeg , og den var negativ

Anmeld Citér

28. juli 2021

Soife

Anonym skriver:

Ja det har jeg , og den var negativ

Jeg krydser for at du får en positiv test snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.