Jeg har det på helt samme måde. Jeg begyndte at få ondt i lænden, baller og ned i lårene når jeg havde gået meget på arbejdet;-) jeg har altid døjet lidt med lænden og troede det var iskisnerven der sad i klemme, det var så slemt en dag da jeg skulle hjem fra arbejde at jeg næsten ikke kunne træde på koblingen. jeg gik til lægen og det viser sig at jeg desværre har fået bækkenløsning ( men hva vidste jeg ;-)) jeg er nu gået ned i tid på arbejdet....men uanset om jeg går 5 timer eller 1/2 time så begynder det at gøre ondt. så ved ikke hvor længe jeg kan holde til at gå ude på arbejdet men tager en dag ad gangen eftersom der erlaaaang tid til bebsens ankomst. Det værste er egentlig samvittigheden synes jeg for når jeg går og slapper af herhjemme og tager tingene langsomt er der jo ikke noget, så det er svært at forholde sig til at man ikke kan arbejde....men hva må tænke lidt på mig selv og bebsen nu...der er jo ikke andre til at gøre det for en;-) god bedring...og husk nu at få slappet lidt af, ellers kan det forfølge dig....også efter fødslen;-)
knus jill 17+0 ( mit første barn )
Anmeld