Jeg skriver fordi jeg er i vildrede. Min mand har smadret vores dør ind til badeværelset, fordi han er rasende. Vi var begge trætte og det er typisk der den går galt. Vi kom op og diskutere om noget oprydning (ganske ligegyldigt emne egentlig). Jeg er ingen helgen selv og smækkede med døren og brokkede mig og kaldte ham en idiot. Jeg synes ham reagerer meget voldsomt og uaaceptabelt, men jeg ved omvendt også at jeg selv har noget at arbejde på. Vores datter er halvandet år og hun blev også ked af det.
min mand har generelt et stort temperament og det det kan eskalere hurtigt, især med søvnunderskud og manglende overskud. I mine øjne gør jeg også ting som er over grænsen, jeg skal selvfølgelig ikke tale grimt og smække med dørene/skabene, men jeg synes på hans reaktion er vanvittig. Han har nogle gange været opfarende og “gået helt op i næsen på mig” og pustet sig op. Jeg overvejer faktisk at ende forholdet, men omvendt så har vi det også på mange måder godt sammen.
Er der nogen herinde som også har mænd/kærester med stort temperament + små børn, som kan komme med lidt input? Jeg er virkelig forvirret og ked af det. Bør jeg gå???
Fortsættelse på det jeg skrev lige før.
Det skal dog siges at vores skænderier fortsatte efter vi fik fra hinanden, og ca 2,5 år frem. Vi havde rigtig mange nedture og meget få gode perioder.
Men det er så vigtigt at begge vil arbejde med det. Jeg ville rigtig gerne men han ville ikke.
Selv sundhedsplejerske har noteret at far ikke var nem at sammenarbejde med 
Heldigt for mig valgte han da vores datter var CA 2,5 år at droppe alt kontakt til os, i dag er hun 6 og jeg har fuld forældremyndighed over hende som er vundet i retten, da far ikke dukkede op.
I dag har jeg i snart 4 år været i forhold med en mand, vi kan godt Hakke af hinanden, men aldrig noget hvor der er voldsomme udfald fra nogen side. Vi har i vores 4 år sammen erfaret at nu længere vi går uden samleje, nu hurtiger/ofter begynder vi at hakke til hinanden, vi ved at sex mindste 1 gang i ugen gør så meget godt for vores forhold.
Siger ikke det er det i mangler, men prøv at lægge mærke til om de gode perioder kommer når vi har regelmæssigt samleje 
Anmeld
Citér