At gå før man kan kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

hc=k

Selv kravlede jeg på livet løs da jeg var lille, men men men jeg er mega dårlig til motorik. Jeg kan ikke:

Gribe en bold
Cykle
slå en koldbøtte.

Men på trods af at jeg er motorikspasser så er jeg mega sej til boksning og det kræver alligevel en del motorik.

Jeg kan lige som forstå at der er meget forskel på hva og om der er nogle følger hvis man ikke krevler som barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Mathilde

Jeg tror der er noget om snakken... Min stedsøster som er 13år har en meget dårlig motorik og har været nødt til at lave forskellige øvelser, for at få en bedre motorik og hun har aldrig kravlet... Men det kan jo også bare være tilfældigt

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

altså, man kan jo ikke gøre andet end at lege med de små nede på gulvet :0) og kravler de så krevler de... men jeg læste at det betyder en del for deres faldeteknik når de skal til at gå :0) Nikoline kravlede først her da hun var 9½mdr :0) og nu suser hun rundt, så lillemand kan jo sagtens nå det :0)

Anmeld

27. oktober 2009

hc=k

Ja ja jeg er heller ikke nervøs for om han kommer til at kravle

Jeg var nu mere bare nysgerrig

Anmeld

27. oktober 2009

Muffinmus

sprang selv kravleriet over og gik da jeg var 9 mdr...fejler intet og var konkurrence gymnast som barn..så motorikken fejlede heller ike noget:-)

dit barn skal ikke kunne kravle endnu, så bare slap af Henriette

DEt skal da nok komme.

Victoria er også en knold til det, hun kommer langsomt frem, men hendes mås er tung, så jo, hun kravler men hun er dælme dårlig til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.