Jeg har skullet komme mig over en fortid. I et tidligere forhold var min eks både fysisk og psykisk voldelig, og jeg sprang direkte videre i et nyt forhold efter som endte med jeg blev gravid og alene mor inden jeg var to måneder henne hvor efter begge eks kæreste stalkede og truede mig i over et år efterfølgende.
Jeg valgte at gå til terapi for at få bugt med min fortid, han gav mig nogle værktøjer jeg kunne bruge.
Jeg mødte den mest fantastiske mand og vi er idag gift, fortiden kan godt stadig spøge hvis der er noget som tigger det, hvis f. Eks. Jeg Ser andre par råbe af hinanden eller hvis jeg ser en som ligner min eks.
Det er bare vigtigt at huske på at den nuværende ikke er og heller ikke bliver en for din fortid, tvivlen ligger inde i dig selv og det er derfor også DIG som skal arbejde med dit indre, det er ikke din skyld at de var dig utro, men man er sin egen værste fjende, og hvis du derfor gerne vil have en god fremtid uden det spøger fra din fortid må du arbejde med dig selv som menneske.
En sagde engang til mig, du kan ikke elske en anden, hvis du ikke elsker dig selv.
Og for mig lyder det som om du er meget hård ved dig selv, så mit råd er alt det ovenstående.
Du er altid velkommen til at skrive en besked hvis du har uddybede spørgsmål.
Anmeld
Citér