Vente vente.. Ægløsning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2021

Anonym trådstarter

Charl90 skriver:

Jeg testede positiv for ægløsning i dag med Clearblue. Jeg mærker ikke noget. Det er ikke alle der kan mærke det Jeg har aldrig kunne...

Jeg ville blive ved med at teste. 

Okay, tak! Dét gav lidt ro  

Jeg bliver ved med at teste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
Anonym skriver:

Jeg kan desværre nok ikke være så konsekvent med temp som man skal

Nej det ved jeg - det er bare irriterende, at jeg ikke har kunne finde den i to cyklusser nu  Så kan man ikke undgå at tænke det værste...

Men det kan jo sagtens være det kommer om nogle dage, så håbet er da ikke ude. 

Har du testet mere end de to cykli? Altså har du før testet positiv? 

Anmeld Citér

15. juli 2021

Anonym trådstarter

Lillehjerte skriver:

Men det kan jo sagtens være det kommer om nogle dage, så håbet er da ikke ude. 

Har du testet mere end de to cykli? Altså har du før testet positiv? 

Nej - vi er først aktivt begyndt at prøve de sidste to cyklusser, så har aldrig stået med en positiv - men sidste måned fik jeg nogle der var tæt på samme tid som lørdag, dog aldrig en positiv. 

Anmeld Citér

15. juli 2021

Altea

Hvis din cyklus er stabil, så vil du få positiv test ca 14-16 dage før næste mens.

Har man cyklus på 24 dage kan positiv æl test allerede falde på cyklusdag 8 - har man cyklus på 35 dage, vil den først komme omkring dag 20… æl styrer mens

Men det kræver så man ikke lige er stoppet med prævention, for at vide hvad man har som normal længde.

De dage det så vil være mest sansynligt, tester du formiddag, eftermiddag og aften. Nogle har jo kun en positiv lh test i få timer, hvorefter den igen kan være negativ.

Anmeld Citér

15. juli 2021

Anonym trådstarter

Altea skriver:

Hvis din cyklus er stabil, så vil du få positiv test ca 14-16 dage før næste mens.

Har man cyklus på 24 dage kan positiv æl test allerede falde på cyklusdag 8 - har man cyklus på 35 dage, vil den først komme omkring dag 20… æl styrer mens

Men det kræver så man ikke lige er stoppet med prævention, for at vide hvad man har som normal længde.

De dage det så vil være mest sansynligt, tester du formiddag, eftermiddag og aften. Nogle har jo kun en positiv lh test i få timer, hvorefter den igen kan være negativ.

Jeg har været uden prævention (minipiller) siden slut februar, men har kun testet de sidste to måneder. 
Jeg har haft cyklus på henholdsvis 26, 33 og 36 dage så intet regelmæssigt endnu. 

Jeg forsøger at teste videre henover weekenden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.