Pude til at sove med mellem bene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2021

AnoMor

B&J skriver:

Ja men der har jeg manden  jeg ligger altid op af ham så der for behøver jeg kun en til bene 

Så er den ikke nødvendig nej. Har nu heller ikk brugt min siden jeg fik kæreste på

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2021

B&J

AnoMor skriver:

Så er den ikke nødvendig nej. Har nu heller ikk brugt min siden jeg fik kæreste på

Nemlig det er super god støtte med sådan en mand

Anmeld Citér

14. juli 2021

AnoMor

B&J skriver:

Nemlig det er super god støtte med sådan en mand

Til dels ja. Men i denne varme og en mand der bliver mindst 700 grader varm når han sover. Så det ikk så rart i længden  haha

Anmeld Citér

14. juli 2021

B&J

AnoMor skriver:

Til dels ja. Men i denne varme og en mand der bliver mindst 700 grader varm når han sover. Så det ikk så rart i længden  haha

Nej så er det ikke dejligt men det gør min mand heldigvis ikke han holder den gode temperatur det er mig der koger

Anmeld Citér

14. juli 2021

B&J

C-j skriver:

https://www.fossflakes.com/dk/fossflakes-kneeankle

Denne her er god :-) 

Wow den ser god ud mange tak 

Anmeld Citér

14. juli 2021

AnoMor

B&J skriver:

Nej så er det ikke dejligt men det gør min mand heldigvis ikke han holder den gode temperatur det er mig der koger

Årh jeg misunder dig. Vores sengetøj er gennemvædet om morgenen i den her varme. Så vasker dagligt pt

Anmeld Citér

14. juli 2021

B&J

AnoMor skriver:

Årh jeg misunder dig. Vores sengetøj er gennemvædet om morgenen i den her varme. Så vasker dagligt pt

Det kan jeg godt forså der er godt nok også varmt men sover dog stadig med dyne kan ikke sove uden dyne   Men vinduet er godt åben 

Anmeld Citér

14. juli 2021

AnoMor

B&J skriver:

Det kan jeg godt forså der er godt nok også varmt men sover dog stadig med dyne kan ikke sove uden dyne   Men vinduet er godt åben 

Puh. Tænk at du kan.  Haha. 
i nat havde vi 32 grader trods åbne vinduer

Anmeld Citér

14. juli 2021

aLOTofmother

Jeg stemmer også på en stor Bbhugme! Jeg aner på ingen måde, hvordan jeg har levet uden den før! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.