Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej jeg øsnker mig sådan en pude man kan få til at ligge mellem bene men når jeg ser og søger er den firkantet eller mega mega land og går hele vejen bag på ryggen på en
kan man ikke få en der bare passer til bene
håber i kan hjælpe mig
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg elsker min ammepude
Fortvivlet skriver: Jeg elsker min ammepude
Så kan det være jeg skal have sådan en det kunne være så dejligt Med ro når man Sover
Jeg har en ammepude fra sebra som er tyk i den ene ende og tynd i den anden, den var elendig som ammepude men fantastisk til at sove med
https://jysk.dk/sovevaerelse/puder/specialpuder/plus/pude-wellpur-knekten-15x25x20?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwlrqHBhByEiwAnLmYUEJKYvoPYGRWgY7DrOz-e97h5AfoH0TgaVWooJxKUuk1zg-DHSTNsBoC67sQAvD_BwE
Jeg købte meget tidligt i graviditeten min ammepude. Det er den store af Bbhugme. Den er genial.
B&J skriver: Hej jeg øsnker mig sådan en pude man kan få til at ligge mellem bene men når jeg ser og søger er den firkantet eller mega mega land og går hele vejen bag på ryggen på en kan man ikke få en der bare passer til bene håber i kan hjælpe mig
Jo de har dem hos jysk.
men kan af personlig erfaring sige at den lange der går bag ryggen. Den er guld værd. Både min søn og jeg har en hver. Og vi elsker dem
Skouboe skriver: https://jysk.dk/sovevaerelse/puder/specialpuder/plus/pude-wellpur-knekten-15x25x20?gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAjwlrqHBhByEiwAnLmYUEJKYvoPYGRWgY7DrOz-e97h5AfoH0TgaVWooJxKUuk1zg-DHSTNsBoC67sQAvD_BwE
Mange tak den kan jeg ikke lig men tak fordi du gider bruge tid på link
SDD skriver: Jeg købte meget tidligt i graviditeten min ammepude. Det er den store af Bbhugme. Den er genial.
Den vil jeg søge efter fordi tror den vil være ud til mine ben også
AnoMor skriver: Jo de har dem hos jysk. men kan af personlig erfaring sige at den lange der går bag ryggen. Den er guld værd. Både min søn og jeg har en hver. Og vi elsker dem
Ja men der har jeg manden jeg ligger altid op af ham så der for behøver jeg kun en til bene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128