Hånden på hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

oo

Joanna skriver:

Jeg har lige læst din profil-præsentation. Hvor var det dog smukt skrevet... der er ingen ord - men jeg krydser alt jeg kan for dig, og håber, håber, håber, at dit ønske-barn venter lige om det næste kosmiske hjørne!

tusind tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

Bavianis

Jeg selv har købt en ammepude, da jeg var på messe med en veninde, og derfor kunne få den til 1/3 af prisen i en butik. Derudover en sparkedragt jejeg selv har designet på nette, hvor der er  et billede af min kæreste på (en stor gorilla). Den vil jeg give ham når vi får gevinst;-)

Min mor har til gengæld strikket og hæklet etc - og jeg er ikke engang gravid!

Jeg synes selv det er lidt pinligt og også potentielt farligt at have købt/lavet disse ting - men på en måde er det også bare en måde at tyvstarte lidt på - lidt ligesom at åbne lågerne i chokoladekalenderen "lidt før tid"...

Anmeld

29. oktober 2009

Joanna

Bavianis skriver:

Jeg selv har købt en ammepude, da jeg var på messe med en veninde, og derfor kunne få den til 1/3 af prisen i en butik. Derudover en sparkedragt jejeg selv har designet på nette, hvor der er  et billede af min kæreste på (en stor gorilla). Den vil jeg give ham når vi får gevinst;-)

Min mor har til gengæld strikket og hæklet etc - og jeg er ikke engang gravid!

Jeg synes selv det er lidt pinligt og også potentielt farligt at have købt/lavet disse ting - men på en måde er det også bare en måde at tyvstarte lidt på - lidt ligesom at åbne lågerne i chokoladekalenderen "lidt før tid"...

Det er nemlig præcis sådan det er - at samle lidt til reden bare fordi man glæder sig så meget... uhm, det må gerne være snart ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.