Hånden på hjertet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. oktober 2009

Joanna

Har du købt noget til baby? 

Jeg har ikke, men jeg har kigget længselsfuldt på de bittesmå ting i forretningerne. Jeg har strikket et par små bukser til baby... men det gælder vel ikke, når det var noget garn, jeg allerede havde ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Hejsa

Hvor er det sødt, at du er "tyv startet" med at strikke til baby

Jeg nmå ærlig talt også indrømme, at jeg ikke kunne holde mig i skindet. Inden jeg overhovedet blev gravid købte jeg en babydyne, kiggede på barnevogn hos babysam, og bestemte mig med det samme hvilken vogn det skulle være :-) Har dog fundet ud af i lørdag, og fik bekræftet hos lægen igår, at jeg allerede er 6 uger henne!

Anmeld

27. oktober 2009

Trolde_mor

Well hånden på hjertet som du så fint skriver Joanna..

Ja, så et par super søde uldsokker, der var økologiske og kun kostede 25 ,- fordi det var i restparti.

Og kæresten har heller ikke helt kunne dy sig. Så han fik mig overbevist om at vi da godt kunne købe puslebordet ( er sådan et med tre plader) som jeg kunne bruge i hobbyrummet, til alle mine ting - og den blev selvfølgelig samlet så snart vi kom hjem hehe

Er svært ikke at gå at kigge og laver små upsere, når man bare glæder sig så meget til at blive gravid og få en lille drømmebaby

Anmeld

27. oktober 2009

Trolde_mor

Mathildesmor skriver:

Hejsa

Jeg nmå ærlig talt også indrømme, at jeg ikke kunne holde mig i skindet. Inden jeg overhovedet blev gravid købte jeg en babydyne, kiggede på barnevogn hos babysam, og bestemte mig med det samme hvilken vogn det skulle være :-) Har dog fundet ud af i lørdag, og fik bekræftet hos lægen igår, at jeg allerede er 6 uger henne!

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

27. oktober 2009

FrkT

Jeg har ikke købt noget endnu, og det vil jeg heller ikke gøre før jeg bliver gravid. For HVIS jeg nu aldrig bliver det, så ville det bare være forfærdeligt at gå og kigge på babyting

Men jeg har da ofte kigget på ting på nettet; barnevogne, senge, pusleborde og andre større ting, men kun for lige at drømme om hvad jeg gerne vil have, når jeg forhåbentlig bliver gravid

Og så har jeg ca. 2-3 propfyldte indkøbsposer fyldt med babytøj helt fra mindste størrelse og så op til str. 74/80-stykker, som jeg har fået et sted jeg var ung pige i huset (de havde to børn og ville ikke have flere), så der er både lidt til drenge og til piger, og det er skønt. Noget af det kan man godt se lidt der er brugt, men meget af det ser ud som nyt.

Anmeld

27. oktober 2009

oo

hånden på hjertet, ja, jeg har ikke købt noget som helst til et evt kommende barn. jeg har endda pakket alle mine graviditetsbøger ned, fordi jeg bare blev mindet om det der ikke skete min søster har givet mig et fødselsdagstog, og det er også pakket ned.

vi har været igang med projekt baby i 30 måneder, så for mig føles det fuldkommen utopisk, at der nogensinde vil komme et barn ud af det - jeg tror faktisk jeg blir rigtig forskrækket hvis jeg tester positivt (igen)

Anmeld

27. oktober 2009

Joanna

Mathildesmor skriver:

Hejsa

Tillykke!! Det er skønt! Glæd dig... det er fantastisk og frygteligt og hårdt og vidunderligt i een stor pærevælling. !

Og så giver det store muligheder for shopping... hver eneste måned, mens maven vokser og man får løn ind hver den første... der kan man få samlet mange ting. God fornøjelse med udstyrssamleriet...

Ps - jeg strikker videre... jeg mener, sokker kan man vel altid bruge lidt ekstra af?!

Anmeld

27. oktober 2009

Joanna

Senia skriver:

Well hånden på hjertet som du så fint skriver Joanna..

Ja, så et par super søde uldsokker, der var økologiske og kun kostede 25 ,- fordi det var i restparti.

Og kæresten har heller ikke helt kunne dy sig. Så han fik mig overbevist om at vi da godt kunne købe puslebordet ( er sådan et med tre plader) som jeg kunne bruge i hobbyrummet, til alle mine ting - og den blev selvfølgelig samlet så snart vi kom hjem hehe

Er svært ikke at gå at kigge og laver små upsere, når man bare glæder sig så meget til at blive gravid og få en lille drømmebaby

Men så er det jo ikke "rigtigt" et puslebord vel? så er det mere et hobbybord? På samme måde som mine strik-bukser mere er forsøg på at udvikle et nyt design end tøj til baby?... ikk?

Hmmm... hvis du har fundet øko-uldsokker til 25,- så har du fået dem for MINDRE end materialet har kostet - så det er da et KUP! det er lidt mit felt det der med strik og garn og design... og den slags koster normalt kassen...  Så tillykke med fundet!

Anmeld

27. oktober 2009

Joanna

FrkT skriver:

Jeg har ikke købt noget endnu, og det vil jeg heller ikke gøre før jeg bliver gravid. For HVIS jeg nu aldrig bliver det, så ville det bare være forfærdeligt at gå og kigge på babyting

Men jeg har da ofte kigget på ting på nettet; barnevogne, senge, pusleborde og andre større ting, men kun for lige at drømme om hvad jeg gerne vil have, når jeg forhåbentlig bliver gravid

Og så har jeg ca. 2-3 propfyldte indkøbsposer fyldt med babytøj helt fra mindste størrelse og så op til str. 74/80-stykker, som jeg har fået et sted jeg var ung pige i huset (de havde to børn og ville ikke have flere), så der er både lidt til drenge og til piger, og det er skønt. Noget af det kan man godt se lidt der er brugt, men meget af det ser ud som nyt.

Åh ja... den der overvejelse kender jeg godt... det er tungt at tænke på. Der er en lille bitte procentdel af ufrivilligt barnløse for hvem det aldrig lykkes. Men det gør det for dig - selv om det trækker ud. Og skulle det vise sig, at der er problemer, så er det så meget hjælp at få og lægerne er superdygtige nu. Du BLIVER mor... det er kun et spørgsmål om hvornår

Anmeld

27. oktober 2009

Joanna

Tjuhl skriver:

hånden på hjertet, ja, jeg har ikke købt noget som helst til et evt kommende barn. jeg har endda pakket alle mine graviditetsbøger ned, fordi jeg bare blev mindet om det der ikke skete min søster har givet mig et fødselsdagstog, og det er også pakket ned.

vi har været igang med projekt baby i 30 måneder, så for mig føles det fuldkommen utopisk, at der nogensinde vil komme et barn ud af det - jeg tror faktisk jeg blir rigtig forskrækket hvis jeg tester positivt (igen)

Jeg har lige læst din profil-præsentation. Hvor var det dog smukt skrevet... der er ingen ord - men jeg krydser alt jeg kan for dig, og håber, håber, håber, at dit ønske-barn venter lige om det næste kosmiske hjørne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.