Nu er jeg altså helt rørt tøser
Hvor er I dog fantastiske, også når det ikke lige nødvendigvis gælder baby! Tusind tak for det! Jeres krydsede fingre har set ud til at virke
I går aftes lige inden jeg gik i seng, kiggede jeg igen ind i hans mund og der kunne jeg pludselig se at han havde noget der lignede et rigtig slemt bid i tungen, der stak ligesom noget af tungen ud fra resten i den ene side og så var den helt rød. Puh ha! Des underlige er at jeg havde kigget ham flere gange i munden og ingenting set, så jeg tænkte det enten kunne havde været der hele tiden og at selve problemet med at drikke bundede i det fra starten, og at jeg bare havde overset det, eller at det var kommet nu fordi han havde problemer med at spise også.
Dyrlægen kunne ingenting mærke i halsen og mente at han havde bidt sig. Hun anede dog ikke hvordan det kunne ske, da hun aldrig har set det med ildere før. Hun mente ikke det var en svulst, så nu skulle det gerne hele i løbet af en tre dages tid! Oliver skal have smertestillende og så giver jeg ham noget revolyt mod væsketab (vand med salt osv.) Og doktor dyr gav ham også væske under huden.
Han virker heldigvis frisk og glad trods alt, hvilket jeg simpelthen ikke forstår
Når jeg har bidt mig i tungen uden at det bløder gør det jo sindssygt ondt hele tiden! Han er en stærk og evigt glad dreng, heldigvis! Men han gør sgu sin mor rigtig bange af og til med sine småskavanker 
(Undskyld det sene svar, blev nødt til at sove da vi kom fra dyrlægen og har sovet til lidt i tre
- Den graviditet altså)
Anmeld