Min elskede ilderdreng kan ikke drikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Krydser bestemt også fingre

Jeg elsker dyr og kan bare slet ikke have når de fejler noget,der er ikke noget værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Ansemusen

Nu er jeg altså helt rørt tøser  Hvor er I dog fantastiske, også når det ikke lige nødvendigvis gælder baby! Tusind tak for det! Jeres krydsede fingre har set ud til at virke  I går aftes lige inden jeg gik i seng, kiggede jeg igen ind i hans mund og der kunne jeg pludselig se at han havde noget der lignede et rigtig slemt bid i tungen, der stak ligesom noget af tungen ud fra resten i den ene side og så var den helt rød. Puh ha! Des underlige er at jeg havde kigget ham flere gange i munden og ingenting set, så jeg tænkte det enten kunne havde været der hele tiden og at selve problemet med at drikke bundede i det fra starten, og at jeg bare havde overset det, eller at det var kommet nu fordi han havde problemer med at spise også.

Dyrlægen kunne ingenting mærke i halsen og mente at han havde bidt sig. Hun anede dog ikke hvordan det kunne ske, da hun aldrig har set det med ildere før. Hun mente ikke det var en svulst, så nu skulle det gerne hele i løbet af en tre dages tid! Oliver skal have smertestillende og så giver jeg ham noget revolyt mod væsketab (vand med salt osv.) Og doktor dyr gav ham også væske under huden.
Han virker heldigvis frisk og glad trods alt, hvilket jeg simpelthen ikke forstår  Når jeg har bidt mig i tungen uden at det bløder gør det jo sindssygt ondt hele tiden! Han er en stærk og evigt glad dreng, heldigvis! Men han gør sgu sin mor rigtig bange af og til med sine småskavanker

(Undskyld det sene svar, blev nødt til at sove da vi kom fra dyrlægen og har sovet til lidt i tre  - Den graviditet altså)

Anmeld

27. oktober 2009

Ansemusen

mariamiss6 skriver:

nårh den er da også sød.... nu ved jeg jo ikke hvad sådan en spiser, men hvis det er noget tørfoder, så blød det op, og håndfodr ham... det gjorde vi med lånehunden da hun havde haft en hjerneblødning og blev lam i hovedet...

Vores ildere spiser kød med ben i. Så for at gøre det lidt mindre smertefuldt for ham at spise, har jeg lige kogt hestekød uden ben iblandet revolyt og olie, som han elsker. Men FØJ FOR DEN LEDE skulle jeg lige hilse at sige! Kogt ildermad er ikke lige sagen når man er gravid og lider af både lugtfølsomhed og kvalme
Hvad man da ikke gør for sine kære små!

Anmeld

28. oktober 2009

mariamiss6

Ansemusen skriver:

Vores ildere spiser kød med ben i. Så for at gøre det lidt mindre smertefuldt for ham at spise, har jeg lige kogt hestekød uden ben iblandet revolyt og olie, som han elsker. Men FØJ FOR DEN LEDE skulle jeg lige hilse at sige! Kogt ildermad er ikke lige sagen når man er gravid og lider af både lugtfølsomhed og kvalme
Hvad man da ikke gør for sine kære små!

aj nej nej, der va rjeg altså også stået af hehe

Anmeld

28. oktober 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ih,hvor er jeg bare glad for at høre de gode nyheder,jeg har tænkt meget på jer i dag.

Og ja,man gør da alt for sine kære dyrJeg havde engang et stinkdyr,som endte med at få sit helt eget værelse,no kidding!Den kunne umuligt holdes i bur,og vi kunne ikke have den rendende rundt i huset om natten(de er natdyr),så vi måtte holde den inde på et værelse.Den sov under en gæsteseng på en pude,og der lå hø og sten og alt muligt skummelt på gulvet.Det første vi gjorde da den døde var at rulle gulvtæppet sammen og smide væk,puuuuh,det lugtede...der gik nogen år før der lugtede normalt på det værelse

Anmeld

28. oktober 2009

Ansemusen

Tusind tak pernille, hvor er det sødt af dig

Vores havde også deres eget rum tidliger (det som baby skal have når den kommer til verden), men de sov bare mest derinde og gad ikke rigtig lege, når vi alligevel ikke var der. Hver gang vi gik derind lå de bare og sov, og så sked de alle vegne på gulvet. Gør de ikke i stuen, hvilket er meget mærkeligt! Ved ikke om det er fordi vi er der til at holde lidt øje eller at de følte mere at det var deres eget sted i rummet. Nu er de i bur når vi ikke er hjemme og ude når vi er hjemme. De sover alligevel det meste af dagen.

Anmeld

28. oktober 2009

Betina88

Hvor er den bare nuttet .. Og jeg er gla' for at det gik godt med ham .. Nu ska' vi bare håbe at han drikker igen normalt ..

Anmeld

28. oktober 2009

Ansemusen

Betina88 skriver:

Hvor er den bare nuttet .. Og jeg er gla' for at det gik godt med ham .. Nu ska' vi bare håbe at han drikker igen normalt ..

Tak for komplimentet siger Oliver og hans mor  Han tager imod revolyt (vandet med salt og mineraler) i en sprøjte, så det er okay. Han har dog sovet næsten hele dagen og aftenen. Men gør de bare nogle gange, også når de er helt raske. Tungen er mindre rød nu, men stadig med den mærkede udstikkende del i siden. Håber så inderligt at dyrlægen har ret i at det 'bare' er et bid og ikke en tumor (ildere får desværre ofte kræft).

Anmeld

28. oktober 2009

Betina88

Ansemusen skriver:

Tak for komplimentet siger Oliver og hans mor  Han tager imod revolyt (vandet med salt og mineraler) i en sprøjte, så det er okay. Han har dog sovet næsten hele dagen og aftenen. Men gør de bare nogle gange, også når de er helt raske. Tungen er mindre rød nu, men stadig med den mærkede udstikkende del i siden. Håber så inderligt at dyrlægen har ret i at det 'bare' er et bid og ikke en tumor (ildere får desværre ofte kræft).

det var så lidt .. Det er jo osse med hunde at man virkelig bli'r bekymret ret hurtigt .. Oss med katte .. Kræft burde slet ikk' findes i denne verden her ..

Men la' os håbe på at det ikk' er kræft .. Og det er dejligt at han sover om natten .

Anmeld

28. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ahh jeg havde oprettet en tråd som bare hed Ansemusen hvori jeg efterlyder en update - men jeg kan da høre det går godt med ham Det var godt at høre!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.