Min elskede ilderdreng kan ikke drikke :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Ansemusen

Pludselig kan Oliver, vores ene ilder på 4 år, ikke drikke. Han står desperat og kradser i vandskålen og dypper halvdelen af hovedet uden at kunne få noget sunket Det lyder måske åndssvagt, men han er mit hjertebarn og jeg elsker ham mere end man kan forestille sig, og jeg er så skide bange for at der er noget alvorligt galt med ham Han SKAL møde vores lille barn, det betyder alt for mig at kunne forevige de to på billeder, den ene mit første ilderbarn, den anden mit første menneskebarn!!

Har heldigvis den mest fantastiske dyrlæge, som svarer om aftenen og de fleste nætter, hun sagde hun aldrig havde hørt om det før og at det er meget underligt at han spiser men ikke kan drikke. Vi skal derud imorgen tidlig kl. 8. Men tiden kan bare slet ikke gå hurtigt nok..
Han skal have taget røntgenbilleder af halsen, evt. med kontrastvæskeindsprøjtning, hvis de ikke kan se noget der ville hun se ned i halsen med et eller andet redskab som åbner op, og så skal der tages blodprøve hvis ikke de kan se noget unormalt eller et fremmedlegeme og han skal have drop for ikke at dehydrere. Stakkels dreng! Håber virkelig bare det er et stykke plactic eller knogle der sidder fast! Eller en halsbetændelse måske...

Vil I ikke være søde at krydse fingre for mit lille hjertebarn!

(Undskyld det lange indlæg om noget som har ikke ret meget andet med graviditet og børn at gøre end at de SKAL møde hinanden og at jeg elsker ham som mit lille barn).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

mariamiss6

nårh den er da også sød.... nu ved jeg jo ikke hvad sådan en spiser, men hvis det er noget tørfoder, så blød det op, og håndfodr ham... det gjorde vi med lånehunden da hun havde haft en hjerneblødning og blev lam i hovedet...

Anmeld

27. oktober 2009

Bondepigen

Krydser fingre for at den ikke fejler noget alvorligt!!

Det er ikke rart når vores kære dyr fejler noget. Vores ene kat blev aflivet for nogle måneder siden...

Anmeld

27. oktober 2009

Janep

iih altså .. øv øv da.

håber han snart blir rask igen, utroligt hvor meget man kommer til at holde af de dejlige dyr

krydser fingre for at det går godt ved dyrlægen om et par timer

stor herfra

Anmeld

27. oktober 2009

frk andreasen

mariamiss6 skriver:

nårh den er da også sød.... nu ved jeg jo ikke hvad sådan en spiser, men hvis det er noget tørfoder, så blød det op, og håndfodr ham... det gjorde vi med lånehunden da hun havde haft en hjerneblødning og blev lam i hovedet...

nååhh den stakkels lille fyr den ser da osse sød ud..

jeg krydser fingere  for at det ikke er noget alvorligt i vejen med den lille fyr 

kram tanja 19+2

som bare mærker masser af puf og spark i maven

Anmeld

27. oktober 2009

Lærke90

en masse  herfra.

Det stakkels lille pus..

Anmeld

27. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Nåeh stakkels Oliver.

Jeg ved hvor meget du elsker den dreng og kender udmærket selv når man er bekymret for sit højt elskede kæledyr. Det er virkelig ikke sjovt. Især fordi man ikke kan spørge dem hvordan de har det og hvor det gør ondt.

Krydser for Ollerdrengen.

Anmeld

27. oktober 2009

mariamiss6

er der en update på situationen her???

Anmeld

27. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vil den spise agurk? For der er jo masser af vand i...

Kh

Rosa - som havde sin søsters ilder på besøg i weekenden

Anmeld

27. oktober 2009

dorthemus

Åh stakkels Oliver og stakkels dig...det er frygteligt når ens kæledyr blir syge og man ikke ved hvad man skal stille op  Jeg havde rotter på et tidspunkt og den ene blev syg og fik en svulst som i første omgang blev opereret væk, men den kom sig ikke rigtig og blev lam i bagbenene...trak benene efter sig

Så var jeg nødt til at tage beslutningen om at aflive ham...kors hvor jeg tudede og sørgede længe

Jeg håber der kommer en afklaring idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.