Corona vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2021

Anonym trådstarter

Mange tak for svar! Så væbner jeg mig med tålmodighed og skriver mig op dagligt til restvacciner 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2021

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Har du prøvet at gå ind på vacciner.dk og se, om du kan booke? Min mand fik først indkaldelsen 1 eller 2 dage efter, at han var visiteret og havde booket tid.

Jeg er også årgang 85, og ville have været indkaldt tidligere på ugen, men jeg fik en restvaccine sidste fredag, så jeg er i gang

Anmeld Citér

3. juli 2021

Nomnom

Jeg har netop her til morgen, kunne bestille tid på vaccinebestillingen. Jeg er fra 85 og har fået en tid allerede næste uge. Har ikke fået en invitation endnu i e-Boks.

Anmeld Citér

3. juli 2021

Anonym

Jeg er årgang 86, bor i Nordjylland, fik min indkaldelse onsdag og skal vaccineres i morgen. 

Anmeld Citér

3. juli 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg er årgang 86, bor i Nordjylland, fik min indkaldelse onsdag og skal vaccineres i morgen. 

Åh så er det snart mig. Årgang 89! 

Anmeld Citér

3. juli 2021

Anonym trådstarter

Septemberbarn2018 skriver:

Har du prøvet at gå ind på vacciner.dk og se, om du kan booke? Min mand fik først indkaldelsen 1 eller 2 dage efter, at han var visiteret og havde booket tid.

Jeg er også årgang 85, og ville have været indkaldt tidligere på ugen, men jeg fik en restvaccine sidste fredag, så jeg er i gang

Tjekker hver morgen 

Vil virkelig så gerne ha den vaccine! Og melder mig nu også på restlisten- uden held  men rart at se jeg ik er alene

Anmeld Citér

4. juli 2021

Anonym trådstarter

Så lykkedes det! Kunne pludselig booke en tid (uden at have modtaget invitationen endnu)

Anmeld Citér

4. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
Anonym skriver:

Så lykkedes det! Kunne pludselig booke en tid (uden at have modtaget invitationen endnu)

Fedt, tillykke! Synes godt nok også man var ved at løbe tør for tålmodighed

Anmeld Citér

4. juli 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Åh snyd! Hvor bor du? Og årgang

Anmeld Citér

4. juli 2021

Tystys14

Min mand har fået sin indkaldelse han er fra 78 

Jeg har endnu ikke fået indkaldelse og er fra 92

Lige til dem som ikke ønsker vaccine, så vil jeg oplyse at man kan ringe til egen læge og bede dem om (når man modtager første indkaldelse) at annullere alle invitationer til vacciner.  

Der kan jo være mange årsager til ikke at ønske vaccine eller grunde til ikke at turde lige nu, så det rart at man får indkaldelse på indkaldelse i e-Boks. Bare en side info, til dem der kan finde den nyttig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.