Corona vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.536 visninger
26 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2021

Anonym trådstarter

Hej,

er der nogen årgang 85 (35 og 36 år) som har fået indkaldelse til vaccine?

Jeg undrer mig over at læse i medierne at de vil indkalde de 30-34 årige fra næste uge, og jeg er i gruppen før dem, men har stadig ikke kunnet reservere en tid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Jeg har ikke. De starter på den næste gruppe 30-34 år før vores gruppe er færdigvaccinerede

Jeg mener det er sådan at de starter med de ældste i hver gruppe, så fordi vi er yngst i gruppen 35-39 bliver vi vaccineret sidst.

Hvis ud har mulighed for at skrive dig op til en restvaccine så prøv det. Der gik få dage før jeg blev tilbudt en og blev vaccineret i går

Anmeld Citér

2. juli 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Hej,

Jeg undrer mig over at læse i medierne at de vil indkalde de 30-34 årige fra næste uge, og jeg er i gruppen før dem, men har stadig ikke kunnet reservere en tid?

En fra min klasse er 85er og har fået sit første stik 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym trådstarter

Mortil_en skriver:

Jeg har ikke. De starter på den næste gruppe 30-34 år før vores gruppe er færdigvaccinerede

Jeg mener det er sådan at de starter med de ældste i hver gruppe, så fordi vi er yngst i gruppen 35-39 bliver vi vaccineret sidst.

Hvis ud har mulighed for at skrive dig op til en restvaccine så prøv det. Der gik få dage før jeg blev tilbudt en og blev vaccineret i går

Ej hvor godt! Jeg prøvede for nogle mdr siden men det var vist chanceløst.. prøver igen nu så! ��

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Min mand er fra 86 og fik invitation i onsdags.

Anmeld Citér

2. juli 2021

serinasmor

Anonym skriver:

Hej,

du kan ikke reservere en tid før du har fået din indkaldelse

Jeg er fra 82 det samme er min mand. 

Han fik sin indkaldelse dagen før jeg gjorde.

Vi fik dem i sidste uge og 1. stik i denne ... 

Der er masser af tider, og du skal også nok komme til

Anmeld Citér

2. juli 2021

Sprit25

Det er regionsbestemt med indkaldelsen 

I region Nordjylland er de bagefter Sjælland f.eks. Så selvom Sjælland har kaldt ind er din region måske ikke nået så langt 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej,

Det er forskelligt fra region til region. Det kommer bl.a. også an på hvor mange ældre MV. Der har været i de forskellige regioner. Der er f.eks. væsentlig flere ældre i syd end København. Dette snakker man bare ikke så meget om i medierne :-)

Anmeld Citér

2. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Min mand årgang 83 har først fået sin indkaldelse igår. Jeg har ikke fået nogen endnu årgang 92.

Men det er så også total ligemeget for der er ingen tider

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hej,

Jeg er årgang 86 og kan se at mine jævnaldrende veninder bliver vaccineret nu. 
Grundet mit job fik jeg stik for noget tid siden, mangler kun 2 stik. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.