G-sting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2021

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Seriøst kommenterede de på dit trussevalg? Det ville simpelthen være for grænseoverskridende for mig og ikke folk jeg gad og spilde min tid på

Btt. Jeg er 29 år og bruger altid g-streng, men er da bedøvende ligeglad med hvad andre gør

Ja det blev kommenteret og debatteret. Følte lidt at jeg skulle forsvare mit valg. Også i forhold til hvad jeg signalerede over for mine børn. 
Mine børn har aldrig set mig i andet og synes ikke selv jeg signalerer noget der ikke skal. 

Jeg er også bedøvende ligeglad med hvad andre gør og er sådan set også ligeglad med hvad andre synes jeg gør, men alligevel blev jeg lidt overrasket over det var et så stort samtaleemne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2021

Moep

Synes det er vildt mærkeligt at det blev kommenteret.  Hvor er det da fuldstændig ligegyldigt hvilken type trusser man går i. Det er da bare skønt at der findes så mange typer, så man netop kan gå med lige den type man finder behagelige. 

Anmeld Citér

1. juli 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg tror ikke jeg har brugt g-streng de sidste 15 år. Dengang var det nærmest det eneste man kunne købe, hvis det ikke skulle være usexede mormortrusser. Men de sidste mange år synes jeg man har kunne få mange flotte, sexede trusser i alle mulige udformninger. Synes selv at blondehipsters fremhæver min figur godt, og så er de behagelige at have på, så det er udelukkende det jeg går med. Og tror min mand synes de er flotte også. Dengang vejede jeg nok også 15 kg mindre (to børn er kommet til...), nu synes jeg g-streng sidder virkelig ubehageligt, ved ikke om det har noget med vægten at gøre?

Hvor må det have været grænseoverskridende at de har kommenteret på dit valg af trusser, når man står helt blottet! Det kommer da slet ikke andre ved. Hvad skulle der være i vejen for at ens børn ser det? Altså herhjemme går jeg nøgen rundt det meste af morgenen, så er delvis tildækket vel ikke 'værre'

Anmeld Citér

1. juli 2021

Carina:-)

Jeg kan ikke lide at have g-streng på - men har aldrig tænkt over det har noget med alder at gøre . 

Jeg føler bare det er irriterende at have på .

Du skal da gå i lige det du kan lide.

Anmeld Citér

2. juli 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Uh jeg ville føle mig SÅ ubehageligt til mode hvis jeg stod i et omklædningsrum og skulle diskutere mit undertøj. Shit det er dårlig stil. 

Jeg går i lidt forskelligt, alt efter tøj og tid på måneden. Jeg kan slet ikke se fidusen i at tage g-streng på bare fordi man skal i byen? Det synes jeg virker endnu mere fjollet? Altså, hvis du er en afsat kvinde med børn, hvem skal så se dine trusser i byen?

Jeg føler ikke trussevalg har noget at gøre med alder, men udelukkende stil og ens komfort præferencer. Min egen mor går ofte i g-streng, hun er snart 60. Det har hun gjort ligeså længe jeg kan huske.  

Jeg tænker lidt om din mødregruppe blev ramt på deres egen dårlige selvfølelse over ikke at føle sig sexede? Netop fordi de tror de nu skal "degradere" til mor i Sloggi trus, fodformede sko og praktisk tøj? (Sat på spidsen)

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Det er vildt underligt at de kommentere på dit undertøjsvalg. Og jeg synes det er mega upassende. Ift hvad du signalere til dine børn, hvad? Altså hvad signalerer man? Det kan jeg slet ikke forstå. G streng er vel ikke udelukkende noget man tager på for at være sexet? Det er vel også bare et valg omkring hvad man synes er rart at have på. I mange lande er det mega normalt at have numsen i g streng på stranden osv. nu skal vi heller ikke gøre en g strengs trusse til mere end den er. 

Dertil skal det så siges at jeg er til en god almindeligt fulddækkende bomulds trusse  Jeg bryder mig ikke om g streng til min krop og føler de sidder ubehageligt. Men hvad andre går i ville jeg aldrig gå op i. Og ville synes det var vildt upassende hvis mine veninder gik op i hvad der dækker eller ikke dækker min bagende 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja det blev kommenteret og debatteret. Følte lidt at jeg skulle forsvare mit valg. Også i forhold til hvad jeg signalerede over for mine børn. 
Mine børn har aldrig set mig i andet og synes ikke selv jeg signalerer noget der ikke skal. 

Jeg er også bedøvende ligeglad med hvad andre gør og er sådan set også ligeglad med hvad andre synes jeg gør, men alligevel blev jeg lidt overrasket over det var et så stort samtaleemne. 

Hold da op...

Gad vide hvad jeg så signalerer ved at mine børn jævnligt ser min bare mås... 

Altså ikke de store børn.... men ja tænk at det skal diskuteres hvilket tøj man som mor ifører sig.... 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym

Er 30 om lidt og gravid med min 4. Kunne ikke drømme om at gå i andet end mine g-streng. Jo mindre stof og tøj des bedre !

Anmeld Citér

2. juli 2021

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres inputs

Ved nærmere eftertanke og reflektion over jeres svar, synes jeg egentlig også det er ret grænseoverskridende. Jeg er ikke åleslank, jeg har morkrop m.m. Men jeg elsker mine g-strings. 
Men som en skriver, kan det da godt være at de er blevet ramt på deres egen selvfølelse. Det har jeg ikke tænkt over, vi har det egentlig godt og hyggeligt, men det her påvirkede mig jo så alligevel. Det er helt “almindelige” pæne piger, så det er ikke fordi jeg på nogen måde skiller mig ud, andet end jeg måske går mere op i mit udsende end dem. Men det er fordi de siger de ikke har tid til fx at lægge makeup eller sætte hår. 

Anmeld Citér

2. juli 2021

Abracadabra

Jeg troede faktisk, at moden havde forladt G-strengen i 00’erne. Men 90’er mode er jo hot igen, så stringen vender vel også tilbage. 

Jeg synes ikke, de er så klædelige. Eller behagelige. Eller hygiejniske. Men man skal da gøre, hvad man bedst kan lide!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.