G-sting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger i G-string?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.867 visninger
21 svar
15 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. juli 2021

Anonym trådstarter

Bruger I g-string? 

Jeg var i svømmehallen med min mødregruppe og de nærmest grinte ad mig, fordi jeg havde hipsterstring på. Jeg er fuldstændig ligeglad for gør jo som jeg føler det bedst med. Men undrede mig bare over det nærmest var så “unormalt.” 

De brugte det ikke og syntes det var sådan en ungdomsting, altså teen-årene og ikke noget mødre bruger. Så det var kun hvis de skulle om i byen. 

Vi har 4 børn i alderen 0-12 år. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2021

Anonym

Ved ikke om det har noget med alder at gøre måske jeg er mor til en og gravid med nr 2 og først i 20’erne. Jeg bruger g-streng og har gjort det de sidste næsten 10år, så for mig er det en vane da jeg havde født den første var det helt mærkeligt med de “store” trusser, det føltes simpelthen bare forkert

Anmeld Citér

1. juli 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ved ikke om det har noget med alder at gøre måske jeg er mor til en og gravid med nr 2 og først i 20’erne. Jeg bruger g-streng og har gjort det de sidste næsten 10år, så for mig er det en vane da jeg havde født den første var det helt mærkeligt med de “store” trusser, det føltes simpelthen bare forkert

Jo det kan måske godt været jeg var også 20 da jeg fik den første. Jeg har også altid brugt g-streng og synes det er irriterende at have almindelig trusser på. 
Men altså vi er ret jævnaldrende i min mødregruppe. 

Anmeld Citér

1. juli 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Bruger I g-string? 

Jeg var i svømmehallen med min mødregruppe og de nærmest grinte ad mig, fordi jeg havde hipsterstring på. Jeg er fuldstændig ligeglad for gør jo som jeg føler det bedst med. Men undrede mig bare over det nærmest var så “unormalt.” 

De brugte det ikke og syntes det var sådan en ungdomsting, altså teen-årene og ikke noget mødre bruger. Så det var kun hvis de skulle om i byen. 

Jeg går i lige præcis i de trusser jeg har lyst til. Uanset om det er hipsters, hotpants, g-streg, mormor trusser osv. undertøj har da ingen aldersgrænse 

Anmeld Citér

1. juli 2021

Kontrast

For mig svinger det lidt. Nogle gange går jeg i g string andre gange "almindelige" trusser. For mig har det noget med min vægt at gøre og ikke min alder (jeg er 36). Når jeg er slank føler jeg mig mere sexet (og så kan jeg godt lide g string), når jeg er tyk føler jeg bare at trusserne skal tjene et praktisk formål. Ved ikke om det giver mening? 

Anmeld Citér

1. juli 2021

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Bruger I g-string? 

Jeg bruger ikke andet. Jeg føler mig bedst hjemme i dem. Almindelige trusser, som dækker ballerne sidder forkert på mig, synes jeg. Jeg gør det kun for min behageligheds skyld. 

Anmeld Citér

1. juli 2021

Astoria

Profilbillede for Astoria

Ville ikke tænke noget over det. Bruger selv aldrig g-streng, synes det er virkelig ubehageligt. 

Anmeld Citér

1. juli 2021

B&J

Folk skal gå med det de syntes er bedst.

jeg elsker mine bomulds trusser  

Anmeld Citér

1. juli 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det kommer an på, hvad jeg har på ... i sommertyndt/tætsiddende tøj synes jeg en g-streng er flot ... men har jeg en luftig/kort nederdel på foretrækker jeg at være lidt mere tildækket “dernede” ... har aldrig tænkt over om det ene var mere ungdommeligt end det andet, synes det er lige behageligt/pænt, man kan jo købe så mange modeller i lækker kvalitet og med feminine detaljer ... min mand er ligeglad, det er vist mere indholdet, han er optaget af, end selve indpakningen

Anmeld Citér

1. juli 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Seriøst kommenterede de på dit trussevalg? Det ville simpelthen være for grænseoverskridende for mig og ikke folk jeg gad og spilde min tid på

Btt. Jeg er 29 år og bruger altid g-streng, men er da bedøvende ligeglad med hvad andre gør

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.