Status på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Hej..

Jeg bliver nød til at få et råd. Jeg har en kæreste som jeg nu har været sammen med 1 år. Vi bor 50 km fra hinanden, jeg har børn han har ingen. Vi ses et par gange ugeligt de uger jeg har børn og noget mere de uger hvor jeg er børne fri. Vi har mødt hinandens familie. Der gik længe inden han ville være ven med mig på face, da det endelig kunne ske så jeg at han stod som singel status for sine venner. Ikke venner kan ikke se hans status. Jeg spurte ind til om det ikke var en fejl hvor han svare næ han gad ikke hele tiden lave det om. Jeg blev lidt forbavset og spurte ind til om han regnede med han snart blev singel igen. Han svarede ikke rigtigt.jeg står tit i en dum situation hvor venner og kollegaer spørger ind ril hvorfor min kæreste står som singel.. Nu efter 8 måneder er hans status stadig singel. Jeg bliver utryg og synes det er underligt. Han er venner med nogle af sine eks kærester.. Hvad ville i synes hvis i stod i situationen?? Er det mig der er hysterisk?? Håber i vil komme med jeres meninger.

Knus

Det er facebook, ikke virkeligheden.. Hvorfor går folk så meget op i hvad der står på facebook?  

Jeg havde været ligeglad, facebook bestemmer ikke om jeg er single eller ej.. 

Sig til dine venner, at han går ikke op i hvad der står på hans profil.. og de skal til at  gå op i noget andet end om din kæreste står som single eller ej.. Og så snak med ham, hvis det gør dig usikker.. Men han går nok bare ikke op hvad der står på fb

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2021

Pb18

Egentligt hældte jeg til at sige pyt, men det lyder lidt spøjst at der gik længe før han overhovedet ville være venner med dig på fb...

Kan du foreslå om han ikke bare kan skjule sin status helt? Så står der hverken at han er i forhold eller ej... Når nu du bliver påvirket, kunne det måske være en mulighed? På den måde kommer det heller ikke op som en nyhed for alle, at status er ændret, hvis det er det han ikke orker..

Anmeld Citér

26. juni 2021

Kontrast

Jeg er en af dem, der mener at din kæreste bør rette det, hvis det betyder noget for dig og gør dig usikker. Det er en lille ting og nemt at lave om. Jeg bruger ikke selv Facebook, og ved at min kæreste ikke har oplyst status derinde, (der står slet ikke noget om forhold) men jeg ville blive ked af det, hvis han skrev, at han var single.

Og hvis han siger, at han ikke gider rette det hele tiden, synes jeg, at det lyder som om, at han har tænkt sig hele tiden at skifte mellem at have kæreste og ikke kæreste. 

Anmeld Citér

26. juni 2021

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg har været gift i et årti og din tråd får mig til at indse, at jeg ikke aner hvad vi "står som" på Facebook. Det har ingen interesse for mig - og jeg finder det besynderligt hvis mine venner skulle lægge mærke til det, endsige gå op i det og spørge om det. 

Nuvel... jeg synes ikke det i sig selv er spor problematisk. Men jeg synes at det er problematisk, at du deler en usikkerhed med din kæreste, som han ikke tager alvorligt eller klart afklarer med dig. Ligesom jeg synes at det er problematisk, at du tilsyneladende føler dig utryg og har antennerne så meget ude, at en status på et socialt medie påvirker dig. Tal med ham igen - og mærk måske efter, om andre årsager trykker dig, end lige dette. 

Anmeld Citér

26. juni 2021

Anonym

Jeg er/var måske lidt ligesom din kæreste. 

Da min mand og jeg mødte hinanden, søgte han også om venskab på facebook. Men jeg kunne simpelthen ikke godkende det. Ikke af ond vilje og ikke fordi jeg ikke holdt af ham. Men jeg følte ikke vi kendte hinanden så godt at jeg ville dele min facebook med ham. 

Jeg er måske også lidt privat anlagt og er ikke venner med Gud og hver mand. Så jeg er primært venner med familie og mennesker jeg taler med  - og jo, nogle af dem er perifere venner, men nogle jeg har kendt i mange år. 

Da jeg langt om længe accepterede venskab på facebook, gik der mega lang tid før jeg var klar til at skrive at jeg var i fohold. Jeg orkede ikke opmærksomhed omkring min status som single og ikke single. 

Så hvis han har det som jeg, så forstår jeg det fuldt ud. 

Jeg bruger facebook dagligt, men jeg bider ikke mærke i om nogle er single eller i forhold uanset om de er det eller ej. 

Min mand spurgte til det, dengang og jeg sagde det ligeud hvordan jeg havde det med det og han respekterede at jeg havde det sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.