Status på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.682 visninger
14 svar
31 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juni 2021

Baremig1975

Hej..

Jeg bliver nød til at få et råd. Jeg har en kæreste som jeg nu har været sammen med 1 år. Vi bor 50 km fra hinanden, jeg har børn han har ingen. Vi ses et par gange ugeligt de uger jeg har børn og noget mere de uger hvor jeg er børne fri. Vi har mødt hinandens familie. Der gik længe inden han ville være ven med mig på face, da det endelig kunne ske så jeg at han stod som singel status for sine venner. Ikke venner kan ikke se hans status. Jeg spurte ind til om det ikke var en fejl hvor han svare næ han gad ikke hele tiden lave det om. Jeg blev lidt forbavset og spurte ind til om han regnede med han snart blev singel igen. Han svarede ikke rigtigt.jeg står tit i en dum situation hvor venner og kollegaer spørger ind ril hvorfor min kæreste står som singel.. Nu efter 8 måneder er hans status stadig singel. Jeg bliver utryg og synes det er underligt. Han er venner med nogle af sine eks kærester.. Hvad ville i synes hvis i stod i situationen?? Er det mig der er hysterisk?? Håber i vil komme med jeres meninger.

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2021

drabo

Profilbillede for drabo

Måske er jeg for gammel, men det ville ikke røre mig overhovedet.

tror ikke engang jeg ser på folks status på Facebook, så kan slet ikke sætte mig ind i at folk spørger til hvorfor din kæreste står som single. Det ville jeg da overhovedet ikke blande mig i eller tjekke op på om venners kærester gjorde.

Og er din kæreste af samme støbning tænker han måske ikke over at nogen kan gå op i det. Folk har  meget forskellige tilgange til Facebook.

Men hvis det betyder noget for dig, så fortæl ham det og forklar hvor meget det gør dig usikker.

Anmeld Citér

26. juni 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2

Nej du er ikke hysterisk Jeg ville sige til ham at hvis han vil noget med det forhold så skal han slette sin status som single.
Den usikkerhed skal du slet ikke stå med.

I mine øjne behøver man ikke vise sin status på fb, men at han skriver at han er single er direkte misvisende og ikke respektfuld overfor dig

Anmeld Citér

26. juni 2021

Sprit25

Det er en pyt knap

Anmeld Citér

26. juni 2021

Carina:-)

Spørger dine venner seriøst hvorfor din kæreste står som single på face ?

Er de alle sammen venner med ham siden de  kan se det? ( du skrev at det kun var  venner der kan  se det ) 

Og hvorfor i alverden går de op i det - går udfra de ikke er teenager...det er da ikke noget voksne mennesker tjekker . Eller også er det mig der er gammel.  

Men ja jeg synes det er en meget lille ting at gå op I.  

Det er da uendeligt ligegyldigt hvilken status der står på Facebook kontra alt det andet han forhåbentlig indeholder. 

Anmeld Citér

26. juni 2021

Janet1989

Altså selv min bror og hans kæreste står som single på Facebook, selvom de har været sammen i 7-8 år �� nogle mennesker er bare ikke så aktive med deres Facebook. Ved min kæreste og jeg, gik der også et par år før vi ændrede status … 

det er ikke alle mennesker som er SÅ aktive på Facebook :-) 

Anmeld Citér

26. juni 2021

Babilooo

Jeg synes ikke det er underligt - nogen går mere op i det end andre. 
Men han behandler dig ikke godt når der går længe inden han vil registrere dig som ven og er ligeglad med at det påvirker dig hvilken status han har. 

Anmeld Citér

26. juni 2021

Anonym

Jeg synes at hvis det betyder noget for dig så er det dårligt af ham ikke at ville ændre det. Og så kan man da godt tænke hvad grunden ligger bag. 
Vi andre kan tænke hvad vi vil om ham ændre det eller ej, men hvis det er vigtigt for dig så må du følge op på det

Anmeld Citér

26. juni 2021

Mamman

Profilbillede for Mamman

Det er overhoved ikke noget jeg gad tænke over

Anmeld Citér

26. juni 2021

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Ej det ville jeg godt nok også studse over.

Kender ingen der er i forhold og står som single, hvorfor skulle man da det, det er vel kun for stadig at gå på jagt i smu og virkelig mærkeligt at være kæreste og så ikke gide være ven med sin kæreste på Facebook. Jeg synes helt sikkert det lyder mærkeligt og for skummelt og det var ikke gået her

Og hvis hans argument skulle passe, kan han jo bare slå den helt fra, det ville da give mere mening

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.