Hvornår skal vi sige stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2021

Anonym

Anonym skriver:

Tusind tak for alle jeres fantastiske svar! Jeg synes virkelig I rammer hovedet på sømmet og det er virkelig rart at blive bekræftet i at det ikke er fordi vi er "færdige" som par. 

Jeg er (forstå mig ret) "ligeglad" med at skulle undvære børnene i nogle dage ad gangen, men dét der river mig hjerte i stykker er tanken om at vi ikke skal opleve sammen. Tage i forlystelsespark sammen, tage på ferier sammen, de kedelige ture i Bilka sammen - os alle sammen, som den lille familie vi nu engang er. 

Jeg synes ikke han er særligt god i sengen. Han har ikke fået mig til at komme endnu, hverken oralt eller vaginalt (heller ikke ved analsex), han kommer efter ganske få minutter og kan godt lide det mere rolige sex-tempo, hvor jeg godt kan lide hård sex. Og så synes jeg ofte hans tissemand lugter, hvilket heller ikke fremmer lysten til at give oralsex selvom jeg tænder enormt meget på det. Ligeledes er han "god" til at mase sin tunge ned i halsen på mig selvom jeg HAR sagt at det ikke er rart for mig, men "han bliver bare revet med af stemningen". Åhhhhh, jeg synes det er svært. 

Men vi må "holde ud" et par år endnu, for denne småbørnsfase er jo vanvittigt hård

Det du beskriver der siger mig at sex er meget på hans præmisser og han virker ikke til at være særlig ivrig efter at gøre det til en god oplevelse for dig. Kan godt forstå at du kører død i det!

Du er nødt til at snakke med ham eller i hvert fald komme med nogle kraftige hentydninger. Fx kunne du spørger ham om han ikke kan holde nogle pauser (hvor han har fokus på dig) så han holder længere. Køb en vibrator eller lign i kan have med i seng hvis han ikke selv kan give dig orgasme (det er da vildt frustrerende, særligt hvis han ikke prøver).

At han lugter er virkelig også et turn off. Ville nok prøve at springe på ham lige efter bad eller spørger om han har været i bad for så kan i måske hygge når ungerne er lagt

Føler virkelig med dig. Jeg var der hvor jeg til sidst ikke kunne gennemføre med min ex selvom jeg SÅ gerne ville. Det er bestemt ikke rart at være i det limbo 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.