Tja, jeg elsker også min mand. Vi har været sammen i 14 år. Har to børn og et til på vej.
Vores sexliv er røvkedeligt. (Lige nu faktisk ikke-eksisterende pga graviditet). Jeg får bestemt ikke sommerfugle i maven eller får lyst til at springe på ham efter en lang arbejdsdag, ulvetime, aftensmad, putning, madpakkesmøring osv.
Kunne jeg ønske, det var anderledes? Ja.
Kunne jeg nogensinde få mig selv til at ødelægge alt det fine og gode og gøre mine børn til skilsmissebørn pga det? Nej, det ved den søde grød jeg ikke kunne.
For mig er det ikke en særlig stor ting. Og når vi engang kommer på den anden side af alt det her børnehalløj, så kan det være, vi får overskud til at få et spændende sexliv. Eller gøre noget ved det.
Lige nu accepterer jeg, at mit liv ikke er 100% perfekt på alle punkter. Måske er det også lidt meget ar forlange, at et parforhold skal opfylde ALLE de behov man har. Det er trods alt kun et enkelt menneske man forlanger alt det af. Og jeg kunne aldrig finde på at smide 100 gode, velfungerende ting ud, fordi der er et punkt der ikke fungerer perfekt.
Måske har du det helt anderledes end mig - måske er det altafgørende for dig, at du tænder vildt meget på din mand hele tiden. Jeg tror dog, at langt de fleste forhold på et tidspunkt vil løbe ind i, at spændingen er lidt forsvundet. Og så står du måske samme sted om 5 år med en ny partner… Nu bare med skilsmissebørn i bagagen.
Og lige en tilføjelse: Tænker det er meget normalt at man fantaserer om andre… tanker er trods alt toldfri.
Anmeld
Citér