Skyggestreg eller indbildning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2021

Sommerfuglen90

Anonym skriver:

Update herfra: 

Blødning vil jeg ikke kalde det, men en snert af lyserødt er ankommet i dag

Men kan det ikke også være en god ting selvom det kan være forvirrende ?

fordi hvis det kun er lyserødt kan der jo også være stor chance for at du er gravid samtidig med ‘mens’  hvis det kun er lyserødt synes jeg helt klart du skal teste igen om et par dage! Krydser

opdate fra mig: 

jeg stadig meget oppustet især fra formiddag helt til jeg skal i seng. Kan mærke det strækker i siderne og min mave er helt hård når jeg mærker på den. Har en smule ondt i lænden og stadig ømme bryster. Men skal komme om 4 dage og jeg tester helt negativt nu, ingen skyggestreger mere. Men jeg føler mig så meget gravid og har følt det i 3 uger nu, er så bange for jeg er ved at blive skør, og vil bare heller ikke tage til lægen endnu. 

jeg har aldrig før fået noget lyserødt på mens dag, så jeg tror faktisk der er håb for dig??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommerfuglen90 skriver:

Men kan det ikke også være en god ting selvom det kan være forvirrende ?

fordi hvis det kun er lyserødt kan der jo også være stor chance for at du er gravid samtidig med ‘mens’  hvis det kun er lyserødt synes jeg helt klart du skal teste igen om et par dage! Krydser

opdate fra mig: 

jeg stadig meget oppustet især fra formiddag helt til jeg skal i seng. Kan mærke det strækker i siderne og min mave er helt hård når jeg mærker på den. Har en smule ondt i lænden og stadig ømme bryster. Men skal komme om 4 dage og jeg tester helt negativt nu, ingen skyggestreger mere. Men jeg føler mig så meget gravid og har følt det i 3 uger nu, er så bange for jeg er ved at blive skør, og vil bare heller ikke tage til lægen endnu. 

jeg har aldrig før fået noget lyserødt på mens dag, så jeg tror faktisk der er håb for dig??

Hmm ja det ved jeg ikke helt, fordi min blødning er slet ikke taget til de sidste to dage så det er ikke reel mens endnu  Men jeg har følelsen af mens, dog uden reelle smerter. 

Puha ja det lyder som om, at du enten skal have mens snart eller rent faktisk er gravid. Jeg ville nok kontakte lægen hvis det bliver ved efter mens :/

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.