Skyggestreg eller indbildning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2021

Sommerfuglen90

Anonym skriver:

Nej jeg plejer virkelig heller ikke at være så oppustet!

Jeg må se om jeg kan holde mig skindet med test og vente til torsdag hvor mens står til at skulle komme.....

Mit underliv er også helt spændt som dit, det forfærdeligt. Har ikke kunne gå med jeans i 3 uger bare husk på at teste igen selvom du får din mens, fordi jeg kan altså godt ene dine streger - og som du allerede godt ved så kan vi stadig være gravide med mens

Håber på en opdate fra dig

Bliver så spændt på andre vegne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommerfuglen90 skriver:

Mit underliv er også helt spændt som dit, det forfærdeligt. Har ikke kunne gå med jeans i 3 uger bare husk på at teste igen selvom du får din mens, fordi jeg kan altså godt ene dine streger - og som du allerede godt ved så kan vi stadig være gravide med mens

Håber på en opdate fra dig

Bliver så spændt på andre vegne

Man mister bare håbet for hver negativ test der kommer  

Krydser også for dig!  Og giv gerne selv Update!

Anmeld Citér

22. juni 2021

Sommerfuglen90

Anonym skriver:

Man mister bare håbet for hver negativ test der kommer  

Krydser også for dig!  Og giv gerne selv Update!

Jeg vil bare ikke kalde dem negative som måske mange andre ville, fordi jeg kan med sikkerhed sige jeg har taget en million test igennem mange år, og jeg har aldrig nogensinde fået de her streger  så enten tror jeg på jeg gravid, eller også at jeg har fået en bio og stadig har symptomerne i kroppen. Endelig ikke gå i panik hvis du får din ‘mens’ alt er muligt

jaa jeg skal op til en veninde her til aften så tester jeg lige der, og så igen i morgen tidlig. 
den røde test jeg tog er på aften urin, så det kan godt lade sig gøre

Holdet dig opdateret

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommerfuglen90 skriver:

Jeg vil bare ikke kalde dem negative som måske mange andre ville, fordi jeg kan med sikkerhed sige jeg har taget en million test igennem mange år, og jeg har aldrig nogensinde fået de her streger  så enten tror jeg på jeg gravid, eller også at jeg har fået en bio og stadig har symptomerne i kroppen. Endelig ikke gå i panik hvis du får din ‘mens’ alt er muligt

jaa jeg skal op til en veninde her til aften så tester jeg lige der, og så igen i morgen tidlig. 
den røde test jeg tog er på aften urin, så det kan godt lade sig gøre

Holdet dig opdateret

Nej ville jeg nemlig heller ikke - for hvorfor skulle den så komme frem?

Glæder mig til en Update

Anmeld Citér

22. juni 2021

Sommerfuglen90

Anonym skriver:

Nej ville jeg nemlig heller ikke - for hvorfor skulle den så komme frem?

Glæder mig til en Update

Sidder hos min veninde nu, venter bare lige til jeg skal tisse men tror urinen i morgen tidlig er bedre, men der er to i en pakke og kan altså ikke vente  

dette er et billede af min mave nu, taget for 10 min siden. Jeg står helt afslappet med rettet ryg her. Jeg så bange for jeg fejler noget andet , den har set sådan her ude HVER eftermiddag/ aften siden d.6 i denne måned.

Kan man slette billedet igen efter ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommerfuglen90 skriver:

Sidder hos min veninde nu, venter bare lige til jeg skal tisse men tror urinen i morgen tidlig er bedre, men der er to i en pakke og kan altså ikke vente  

dette er et billede af min mave nu, taget for 10 min siden. Jeg står helt afslappet med rettet ryg her. Jeg så bange for jeg fejler noget andet , den har set sådan her ude HVER eftermiddag/ aften siden d.6 i denne måned.

Kan man slette billedet igen efter ?

Jeg tror og håber at du er gravid

Min urin er åbenbart mere koncentreret om eftermiddagen - har du prøvet at teste dér? 

Måske du kan ændre i dit opslag?

Anmeld Citér

22. juni 2021

Sommerfuglen90

Anonym skriver:

Jeg tror og håber at du er gravid

Min urin er åbenbart mere koncentreret om eftermiddagen - har du prøvet at teste dér? 

Måske du kan ændre i dit opslag?

Tror du?

nej har ikke testet im eftermiddagen endnu

Anmeld Citér

22. juni 2021

Anonym trådstarter

Sommerfuglen90 skriver:

Tror du?

Synes dine tegn, test og billedet indikerer det

Prøv evt at tage en om eftermiddagen hvor du ikke har tisset et par timer og drukket inden!

Anmeld Citér

22. juni 2021

tutti

Tror du?

Prøv med Babyplan eller Clearblue Så vidt jeg har hørt, er de mest pålidelige. Og ellers få bestilt tid til en hcg-blodprøve - så får du i hvert fald et svar på, om du er gravid eller ej   Krydser fingre for dig!

Anmeld Citér

22. juni 2021

Sommerfuglen90

Anonym skriver:

Synes dine tegn, test og billedet indikerer det

Prøv evt at tage en om eftermiddagen hvor du ikke har tisset et par timer og drukket inden!

Den er negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.