en tur i det alt for lille rør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

heaven skriver:

Av.....!!!! det må bare gøre ondt, det er da træls for dig.... øv...

er det på Skejby?? der er jeg blevet 2 gange og skal 3 gang her i dec, så kender godt rumlen... får du ikke noget beroligende, hvis du er så træt af det??

Jannie

nej sidst boede jeg på Sjælland, een gang var på OUH og nu er det i Middelfart... kan godt få beroligende... men det er bare at tage en pille for en angst man burde bearbejde jo ...

:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

heaven

ka-ri-na skriver:

nej sidst boede jeg på Sjælland, een gang var på OUH og nu er det i Middelfart... kan godt få beroligende... men det er bare at tage en pille for en angst man burde bearbejde jo ...

:0)

det er da bare at tage den pille er det ikk??? jeg blev også lidt træt af det første gang, men bare det, at man fik den der panik-knap, hjalp gevaldigt for mig.... og så lukker jeg øjnene inden den kører ind (og holder dem lukket under hele forløbet), så får jeg ikk den der indsnævrende fornemmelse.....

Jannie

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Kan godt forstå du har brug for et skulder klap. Jeg får det skidt bare ved tanken om at jeg skulle ind i sådan en. Men er positivt at du skal det s de kan få gang i hvad der skal ske med dig så du kan få det bedre snart

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

heaven skriver:

det er da bare at tage den pille er det ikk??? jeg blev også lidt træt af det første gang, men bare det, at man fik den der panik-knap, hjalp gevaldigt for mig.... og så lukker jeg øjnene inden den kører ind (og holder dem lukket under hele forløbet), så får jeg ikk den der indsnævrende fornemmelse.....

Jannie

jo det er bare at tage en pille.... men det er bedre at bearbejde ens angst ned at skubbe den væk med en pille :0)

jeg plejer at gøre nøjagtig som du beskriver, sidst kom jeg bare til at åbne øjnene....

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tak susanne... ja for det er det det hele drejer sig om :0)

suanne85 skriver:

Kan godt forstå du har brug for et skulder klap. Jeg får det skidt bare ved tanken om at jeg skulle ind i sådan en. Men er positivt at du skal det s de kan få gang i hvad der skal ske med dig så du kan få det bedre snart

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Et kæmpe skuldreklap herfra.. uhh syntes godt nok den er lille.. men okey det er jo for at få det bedre.. men stadig.. held og lykke i morgen..

Anmeld

26. oktober 2009

heaven

ka-ri-na skriver:

jo det er bare at tage en pille.... men det er bedre at bearbejde ens angst ned at skubbe den væk med en pille :0)

jeg plejer at gøre nøjagtig som du beskriver, sidst kom jeg bare til at åbne øjnene....

hehe, ja det skal man jo ikke lige.... på med et tørklæde så - ligesom i blindebuk i vores unge dage..... jeg ville nu ikke betænke mig ved at tage den pille, hvis jeg vidste den hjalp, det er jo ikke på daglig basis eller noget (går jeg ud fra??)

det skal nok gå....

Jannie

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

MoarN skriver:

Et kæmpe skuldreklap herfra.. uhh syntes godt nok den er lille.. men okey det er jo for at få det bedre.. men stadig.. held og lykke i morgen..

ja den er mega lille... men hvad gør man ikke :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.