en tur i det alt for lille rør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

skal jeg imorgen... en tur i MR-scanneren... for tredje gang det er absolut ikke min yndlingsbeskæftigelse! har lige brug for et skulderklap... bliver klaustrofobisk af det skidt!

til dem der ikke ved hvad det er:

http://www.socialbehavior.uzh.ch/equipment/mrscanner.jpg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

RumlesMor

Selvfølgelig skal du have et skuldreklap!

Anmeld

26. oktober 2009

oo

du får skulderklap over hele linien herfra! jeg kan virkelig godt forstå du blir klaustrofobisk af at ligge derinde, det ville jeg også selv blive men det er jo i en god sags tjeneste, kan man sige. jeg håber i hvert fald at alt går så godt som det overhovedet kan

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

RumlesMor skriver:

Selvfølgelig skal du have et skuldreklap!

tak :0)

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

tak søde :0) jeg er ved at overtale mig selv til skidtet.... når jeg har prøvet det før ved jeg at det er ubehageligt jo... det var bedre første gang hvor jeg ikke anede en disse!! men ja, det er en god sags tjeneste! :0)

Tjuhl skriver:

du får skulderklap over hele linien herfra! jeg kan virkelig godt forstå du blir klaustrofobisk af at ligge derinde, det ville jeg også selv blive men det er jo i en god sags tjeneste, kan man sige. jeg håber i hvert fald at alt går så godt som det overhovedet kan

Anmeld

26. oktober 2009

heaven

ka-ri-na skriver:

skal jeg imorgen... en tur i MR-scanneren... for tredje gang det er absolut ikke min yndlingsbeskæftigelse! har lige brug for et skulderklap... bliver klaustrofobisk af det skidt!

til dem der ikke ved hvad det er:

http://www.socialbehavior.uzh.ch/equipment/mrscanner.jpg

åhhh, det har jeg også prøvet et par gange..... må man spørge om hvorfor du skal??

Jannie

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

ja det må man skam.... har endnu en prolaps som nok skal opereres væk :0)

heaven skriver:

åhhh, det har jeg også prøvet et par gange..... må man spørge om hvorfor du skal??

Jannie

Anmeld

26. oktober 2009

heaven

ka-ri-na skriver:

ja det må man skam.... har endnu en prolaps som nok skal opereres væk :0)

en prolaps??? Altså som i det der discos (staveplade, tak)???? altså ryg-tamtam??

Jannie - totalt uvidende, sorry

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

heaven skriver:

en prolaps??? Altså som i det der discos (staveplade, tak)???? altså ryg-tamtam??

Jannie - totalt uvidende, sorry

ja en diskus prolpas i lænden... fik fjernet een for 3 ½ år siden og der var to mere.... det er nok een af dem der er prob nu...

Anmeld

26. oktober 2009

heaven

ka-ri-na skriver:

ja en diskus prolpas i lænden... fik fjernet een for 3 ½ år siden og der var to mere.... det er nok een af dem der er prob nu...

Av.....!!!! det må bare gøre ondt, det er da træls for dig.... øv...

er det på Skejby?? der er jeg blevet 2 gange og skal 3 gang her i dec, så kender godt rumlen... får du ikke noget beroligende, hvis du er så træt af det??

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.