Når man bare ikke er den sociale type

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2021

Anonym

Nej, I er ikke de eneste. Vi gider det heller ikke rigtigt, men gør det for mit barns skyld. 

Der har dog ikke rigtigt været nogle arrangementer her i corona. Det har passet os fint. 

de andre forældre er rigtigt søde, så det er ikke det. Jeg er bare introvert. Så gør det lidt af pligt. 

Jeg kan godt snakke med forældrene og løse konflikter på en fornuftig måde, vil jeg da mene. 

Men nu går hun kun i 0. , så det er begrænset hvad der har været af konflikter. Jeg ved ikke om, der er behov for det, når de bliver ældre. 

der har heldigvis ikke været nogle forældre arrangementer endnu, men hvis der gør, så deltager jeg kun af pligt  også for at mit barn evt. ikke vil blive holdt udenfor..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Tak for jeres svar  Dejligt at jeg/vi herhjemme ikke er alene om at have det sådan

Anmeld Citér

17. juni 2021

Anonym

Jeg har en lidt anderledes form for social’angst’. Jeg har det SÅ svært i sociale sammenhænge og det er en kamp for mig at komme afsted hver enig eneste gang. Uanset om det er sociale arrangementer, fødselsdage, fodboldstævner eller forældremøder. Jeg er maks presset af den skide corona-genoplukning ��

men jeg tager troligt med til det hele - for ungernes skyld. Jeg Synes egentlig det er hyggeligt at være afsted - men jeg bliver så maks selvkritisk at det tager hele mit fokus. Men bliv endelig ved med at tage med. Måske skulle I også prøve så at socialesere med de andre, nu I er der. Det kan også have betydning for jeres Børn. 

Anmeld Citér

18. juni 2021

Anonym

I er overhoved ikke de eneste. Min mand har også lidt social angst, så han deltager mindst muligt i sådanne ting, hvilket indimellem har gjort at jeg har følt mig endnu mere alene til sådanne arrangementer. Og egentlig bare glædet mig til det sluttede. Dog har det været en smule forskelligt fra mine to børns klasser, da jeg snakker væsentlig mere med forældregruppen i den yngste klasse. Men kender godt følelsen. 

Anmeld Citér

19. juni 2021

Anonym

Jeg/vi bryder os heller ikke om det, men har gjort det for børnenes skyld. Juleklip osv synes jeg er hyggeligt, fremvisninger, forestillinger osv er jeg også helt med på. Men fællesspisning osv er ikke mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.