Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2009

Valle81

agnieszka skriver:

jeg har sådan en kører med den hver dag og den duer fint..

kun bare ikke lade være hehe

Her fik jeg lige mit morgen grin:0)

I hverdagene ser min bil også sådan ud, og har altid gjort. Har dog fået en kæreste med bil, men den er kun til rådighed i weekenderne:0)

Bus forever, nemt og billigt:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2009

Katjaro

Her i huset står den bla. på postmand Per bilen aka børnecontainer aka Berlingo. den er sindssygt grim men pisse praktisk

Desværre købte vi den året før den nye model kom på banen

Den kører desværre kun 12-13 km på literen ved blandet kørsel (1,4 benzin)

Hilsen Katja

Anmeld

27. oktober 2009

netdaddy

Vi har en Peugeot 307 2.0 SW, stationcar (den med panoramatag), benzin.

Det er en 2004 model, men vi købte den brugt.

Vi er meget glade for den og der er masser af plads i den.

Den er angivet til at køre 12,7 km/liter, men vi kører i gennemsnit 15-16 km/liter og det er ikke fordi vi kører helt vildt pænt.

Eneste minus er at den har tendens til at springe pærerne til det korte lys, men Peugeot giver 1 års levetidsgaranti (eller 15.000 km) på pærerne, så vi får stort set skiftet gratis.

Anmeld

27. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Frederic's moar skriver:

vi har en nissan patrol fra '87

en morris mascot '76 - lever videre i vores drømme, da jeg valgte at sælge 'hende'... På billedet er jeg 6 mdr henne med Frederic.

Som familie container har vi en peugeot 405 fra '93 - fået af svigerfar - har dog ikke pt nogle billeder af den... Den er jo GRIM...

Hm...

Km/ l? Jeg tager på mine skuldre at jeg nok er et miljø-svin....

Trollen kører jeg ca. 8 km/l og manden en del mere. Mini'en kunne rende over 10 km/ l og peugoet kører jeg ca 9 km/ l, hvor manden ligger på de 13 km/l.

Trollen er nok den bedste. Alt kan være bag i den, uden at skulle pakkes sammen og skilles ad. Man har god ind og udstignings højde. Man skal ikke tænke på om at komme til at lave ridse eller lave en bule. Da den alligevel kommer ud i skove og i grusgrave og køre rundt.

Hvis jeg skulle have en ny familie container ville jeg vælge den nye Skoda Yeti 4*4, dodge nitro, eller den sidste nye berlingo.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2009

Mira0911

trine1989 skriver:

vi planlægger at gå i gang med projekt baby snart,

og så skal  vi jo så have en ny bil. Lige nu har vi en lille racer peugeot 206 2.0 GTI, men der kan vi jo ikke være allesammen vi har også 2 hunde der skal være plads til

så ville lige høre jer skønne Qvinder hvilken fam. bil i har

og hvor meget den ca køre på literen.

Vi har en Toyota Carina..

Anmeld

27. oktober 2009

Vidunderligeunger

Min Skønne Skønne kæreste har en Suzuki Grand Vitara på GULE plader

benzin og uden anhænger træk.. NEJ det kan ikke bliver mere upraktisk når man skal ha baby om 7 Mdr.. men han har da heldigvis indvilget i at købe en ny/brugt bil...

Hvis nogen har en billig en til salg så sig endelig til!

Anmeld

27. oktober 2009

trine1989

uh ha i har mange fede biler meget forskelligt og ikke mange har st car ?

mærkelig nok det er i hvert fald det vi overvejer at få, men har lige forhørt mig og det er vidst ingen st.car eller personbil hvor man kan have både hundebur og barnevogn

men vores nye bil skal være billigere i forsikring (vi giver 16000 kr. om året nu) og køre over 15 km/l (køre kun omkring 10 km/l), vi har heller ikke penge til en helt ny, den skal helst ligge på omkring 100.000.

Vi har kigget lidt på den vi har bare i diesel og st. car. den kan også fåes til rimlige penge.

Anmeld

27. oktober 2009

Tut

Vi har en "kone-bil" en Fiat Punto

Og en familie-bil, Ford Mondeo Station Car.

Fantastiske biler begge to. Mondeo'en er den ideelle familiebil, rummelig og kæmpe bagagerum

Anmeld

27. oktober 2009

Rasmine

En Volvo og en Renault Clio

(Clio'en er min "sportsvogn" og ikke "konebilen")

Anmeld

27. oktober 2009

Louise mortil4

vi har en ford galaxy 7 personers (har 4 børn) Der er i hvertfald plads til både hunde og barevogn hvis i kun har 1 barn og hvade i 3 var der stadig plads. Vores er en disel og kører ca 15- 16 km på literen. Jeg gir 8000 i forsikring og 5000 i vægtafgift, de er vist ved at være nede i en overkommelig pris nu, så det skulle være muligt at finde en til under 100.000, et stort plus er at motoren kan køre mange km, vores har rundet 350.000 km men hvis bare man passer de så er der mange km tilbage i den.

Vores er magen til den på billedet, men det er ikke vores.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.