Hvilken bil har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

LMM

trine1989 skriver:

vi planlægger at gå i gang med projekt baby snart,

og så skal  vi jo så have en ny bil. Lige nu har vi en lille racer peugeot 206 2.0 GTI, men der kan vi jo ikke være allesammen vi har også 2 hunde der skal være plads til

så ville lige høre jer skønne Qvinder hvilken fam. bil i har

og hvor meget den ca køre på literen.

vi køre i en wv pasat stationcar 2002 og den køre ca 12 km på l., det er en dejlig rummelig bil med plads til både børn og hund..  det er en vildt lækker bil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Lise

En Opel Astra stationcar fra 2007. Det er en dejlig bil, men vi vil gerne have en med et større bagagerum næste gang, som er om et års tid. Det er en firmabil, som min kæreste bruger til daglig, så jeg aner ikke hvad den kører på literen. Vi fylder bare på når den er tom..

Og så har jeg en lillemorbil, som er en Ford Ka fra 1997. Der er ikke plads til mange deri - og slet ikke barnevogne, men den er alle tiders at køre på arbejde i.

Anmeld

26. oktober 2009

ekzunz

Vi har en Mercedes Vito - 10 pers. bus....Meget rummelig

Anmeld

26. oktober 2009

CarinaSB

min kæreste har en Fiat marea .. Lækker bil .. Jeg venter bare på at han betaler et kørekort så jeg os kan køre den

Anmeld

26. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

vi har en nissan patrol fra '87

en morris mascot '76 - lever videre i vores drømme, da jeg valgte at sælge 'hende'... På billedet er jeg 6 mdr henne med Frederic.

Som familie container har vi en peugeot 405 fra '93 - fået af svigerfar - har dog ikke pt nogle billeder af den... Den er jo GRIM...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2009

TbCp

Vi kører rundt i en Jaguar

Ja vist ikke lige det der betegnes som en familiebil, men den har faktisk et utroligt stort bagagerum! Ingen problemer at få en barnevogn i og da vi var afsted i eterårsferien var der fint plads til klapvogn, barne/rejseseng og oppakning.
Men skal der hunde med også ville det nok knibe lidt med pladsen 

Anmeld

27. oktober 2009

Mca<3

trine1989 skriver:

vi overvejer nu en stationcar hehe... vi skal jo også kunne have hundebur og barnevogn med

har en citroen zara picasso ,,  der er plads til absolut alt

Anmeld

27. oktober 2009

Malthesmoar

FIAT Marea st car

Den bedste bil når man har barn+hund

Mvh

Anmeld

27. oktober 2009

Pia

Vi har skoda octavia st og den er suveræn.

Den køer ca 20 km på literen ( det er disel) og jeg har virkelig aldirg tanket så lidt som vi gør nu.

Vi har altid haft benzin biler førhen, men har altså disel nu og det betyder at vi bruger 600 kr mindre på benzin/ disel om måneden end vi gjorde før og det kan altså godt mærkes.

Men når i skal have hunde og barnevogn med, så er en vw touran måske mere noget for jer.Den så vi også på, men fandt bare ikke lige en i vores pris klasse..

Pia.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2009

MaleneG

Nissan sunny 1,4 benzin, kører godt og vel 11 km/L

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.