Spark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

mor_sabina

hc=k skriver:

Først vil jeg lige sige at jeg altså ikke er gravid. 
Er der nogle der har oplevet at mærke spark i maven lige som dengang man var gravid. Jeg kan genkende følelsen og somme tider tager jeg mig selv i at lægge hånden på maven for at mærke efter. Er der nogle der kender til det og ved hvor længe kroppen spiller en et pus på den her måde??

Ej hvor sjovt jeg tog en test igår fordi jeg troede jeg var ved at blive tosset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Diana...

ka-ri-na skriver:

hi hi, jeg har overvejet at tage en test flere gange.... men får manet mig selv ned på jorden hver gang

Ja det gjorde jeg os den ene gang men den anden gang var jeg gået over tid og ligner jo f.... stadig en der er gravid griner så blev sgu helt nervøs ha ha men følte mig lidt dum bagefter især da en veninde sagde hun os mærket spark ha ha.

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

MoarDS skriver:

Ja det gjorde jeg os den ene gang men den anden gang var jeg gået over tid og ligner jo f.... stadig en der er gravid griner så blev sgu helt nervøs ha ha men følte mig lidt dum bagefter især da en veninde sagde hun os mærket spark ha ha.

ha ha... jeg er os i uge 20... fnis... men det er nu mest fordi ryggen forhindrer mig i at motionere ordentligt

Anmeld

26. oktober 2009

frk andreasen

det har jeg osse prøvet efter jeg fødte min datter og lige inden jeg blev gravid denne hergang .. troede sgu jeg var ved at blive skørha ha..

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Ej hvor sjovt har tit tænkt på at spørge om det samme, havde det faktisk lige for 5 min siden er underligt føltes bare så rigtigt når det sker. Har tit overvejet at tage en test især ved sidste mens hvor jeg kun blødte en dag, men hæv mig selv op i nakken før jeg brugte penge vi ikke har på en test hehe

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Det har jeg også tænkt på mange gange gad vide hvorfor man får det, det er altså bare rigtig mystisk.. man kommer virkelig til at savne sparkene derinde fra..

Anmeld

26. oktober 2009

Tina2

Sjovt, det opleer jeg også tit og er også sikker på det er mine tarme.... Man kommer jo helt til at savne de små spark, når tarmene driller lidt, for man bliver jo mindet om den fantastiske følelse:-)

Anmeld

26. oktober 2009

LouiseNielsen

Har også oplevet det, og faktisk tit om aftenen når jeg var kommet i seng.... Skrev en mail til min læge og spurgte, og tilbage kom svaret:

Hej Louise!

Du er nok nr 300 der spørger mig om dette. Men du kan være helt rolig, det er ikke en ny graviditet, det er luft der suser rundt i dine tarme og derfor giver denne følelse af et spark fra en baby.

Mvh Susanne

Anmeld

26. oktober 2009

Honningblomst

Det er bare prutter...luft i tarmene-griner- godt man ikke er gravid...

Anmeld

26. oktober 2009

N&J

Men er det så ikke lidt underligt at man så ikke mærkede det før man blev gravid??? og gad vide hvor længe det bliver ved..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.