Spark??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

hc=k

Først vil jeg lige sige at jeg altså ikke er gravid. 
Er der nogle der har oplevet at mærke spark i maven lige som dengang man var gravid. Jeg kan genkende følelsen og somme tider tager jeg mig selv i at lægge hånden på maven for at mærke efter. Er der nogle der kender til det og ved hvor længe kroppen spiller en et pus på den her måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ox.

hc=k skriver:

Først vil jeg lige sige at jeg altså ikke er gravid. 
Er der nogle der har oplevet at mærke spark i maven lige som dengang man var gravid. Jeg kan genkende følelsen og somme tider tager jeg mig selv i at lægge hånden på maven for at mærke efter. Er der nogle der kender til det og ved hvor længe kroppen spiller en et pus på den her måde??

Kender det alt for godt, har jeg også taget mig selv i at gøre nogle gange efter fødslen

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

herligt... gik og troede jeg var den eneste!! tror det er tarmene eller noget...

Anmeld

26. oktober 2009

TbCp

ka-ri-na skriver:

herligt... gik og troede jeg var den eneste!! tror det er tarmene eller noget...

Det tror jeg også det er.
Oplever det også ind imellem

Anmeld

26. oktober 2009

hc=k

ka-ri-na skriver:

Jeg ved ikke om det er tarmene, det føles som en nerve der hopper og det er præcis det samme som da jeg var gravid. Men ej hvor jeg bare savner at være gravid når min " nerve " hopper eller mine tarme laver løger

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

Ha ha ha. Ej hvor godt. Ja det kender jeg godt. Det var rigtig slemt LIGE efter fødslen, men jeg har det engang imellem. Man kan sgu blive helt paranoid. Ha ha ha

Anmeld

26. oktober 2009

Diana...

Så meget og har faktisk taget en test på et tidspunkt fordi det føltes så rigtig ha ha.

Anmeld

26. oktober 2009

hc=k

MoarDS skriver:

Så meget og har faktisk taget en test på et tidspunkt fordi det føltes så rigtig ha ha.

Haha jeg har også taget en test i ny og næ fordi jeg ikke kunne forestille mig at det kunne være andet end en baby. Det er meget betrykkende at jeg ikke er den eneste hehe

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

MoarDS skriver:

ha ha ha ha. Ej hvor godt!!!!

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hi hi, jeg har overvejet at tage en test flere gange.... men får manet mig selv ned på jorden hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.