Hvor tit skifter I sutteflasker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

søde... jeg så i "ryge" indlægget at du skulle koge flasker... kommer der ikke meget kalk på?

vi kogte også i begyndelsen, og føj hvor der kom kalk på... så købte vi sådan en damp sterilisator....

se linket:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15140296&forum=308&road=&search=avent&sort=ID%20DESC&status=2

jeg kan godt hjælpe dig med at finde en brugt... de bliver ikke slidt, man skal bare sørge for at den ikke kommer fra et ryger hjem, så lugter den nemli....

så skyller man bare flaskerne, og vasker alle dele af og skyller igen, propper dem ned i denne og putter 90 ml vand i bunden, trykker på knappen og vupti efter 8 minutter er flaskerne dampet og sterile, efter samme princip som man steriliserer på sygehuse.... så tager man bare en ren tør stofble eller et rent viskestykke og tører dem af... og det bedste er at der ingen kalk kommer

Vil lige sige at vores var der slet ikke noget med kalk og vi brugte også kogende vand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

sejt ja så skal jeg sgu have fat i en for nøøøj hvor er jeg træt af de flasker nogle gange

jeg ved ikke hvad det er med vandet her på fyn... der er fisme meget kalk i... og ja tak, jeg var ved at blive åndssvag af de flasker :0)

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

Vil lige sige at vores var der slet ikke noget med kalk og vi brugte også kogende vand.

jo men kogte du dem i vand i en gryde? eller skoldede du dem? :0) der er os bare meget kalk i vandet her på fyn

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

jo men kogte du dem i vand i en gryde? eller skoldede du dem? :0) der er os bare meget kalk i vandet her på fyn

ah vi skoldede dem. Vi kogte dem inden vi tog dem i brug og så skoldede vi dem så bare der efter

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

suanne85 skriver:

ah vi skoldede dem. Vi kogte dem inden vi tog dem i brug og så skoldede vi dem så bare der efter

det er derfor :0) når de bliver kogt skal jeg lige love for at de kommer til at ligne frosted glas *g* jeg fandt så ud af at hvis jeg brugte vandet to gange kom der mindre kakl på anden gang :0)

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

det er derfor :0) når de bliver kogt skal jeg lige love for at de kommer til at ligne frosted glas *g* jeg fandt så ud af at hvis jeg brugte vandet to gange kom der mindre kakl på anden gang :0)

Ej hvor øv. Vi har også en del kalk her i Randers, er mega irriterende.

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

vi vasker dem i sulfo først og så skolder vi dem bagefter men de ligger jo lige i vandet i 5-10minutter

Anmeld

26. oktober 2009

NaFe

jeg fik af vide af min sp af jeg skulle skifte dem ud ca hver anden måned.. Men jeg skifter dem nu ud hver måned... så har to flasker en hel måned...

Anmeld

27. oktober 2009

Barbamama

Feluca09 skriver:

jeg fik af vide af min sp af jeg skulle skifte dem ud ca hver anden måned.. Men jeg skifter dem nu ud hver måned... så har to flasker en hel måned...

ja okay... Hmm... SÅ har de en måned mere at leve i  hvad fanden jeg bruger 4flasker så det er 200kr hver anden måned. Det er jo ikke fordi det er slemt...

Anmeld

27. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

Feluca09 skriver:

altså selve flasken? men hvorfor?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.