Hvor tit skifter I sutteflasker???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.663 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. oktober 2009

Barbamama

Ja jeg skal lige høre. Jeg skifter sutter hver måned men hvor tit skal man skifte selve flasken???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

jeg ved ikke hvor ofte man skal skifte flasken... vi skifter ikke vores.... men tutterne dem bør man skifte ca. hver 2. mdr. det har vi dog ikke gjort da de ikke virker møre...

michella80 skriver:

Ja jeg skal lige høre. Jeg skifter sutter hver måned men hvor tit skal man skifte selve flasken???

Anmeld

26. oktober 2009

Vingummien

Vi har ikke skiftet vores, de blev ved at være pæne. Og suttehovederne til har vi kun skiftet en af, og det var kun fordi den blev ødelagt da frank skulle prøve at vaske den i opvaske maskine så blev den rigtig ulækker. Ellers har vi brugt det samme hver dag da han fik flaske. Vi har også gemt det hele, men suttehovederne skal nok skiftes ud hvis de flasker skal bruges igen.

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

ja for flaskerne er egentlig pæne nok. Tak for svarene

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ja for flaskerne er egentlig pæne nok. Tak for svarene

søde... jeg så i "ryge" indlægget at du skulle koge flasker... kommer der ikke meget kalk på?

vi kogte også i begyndelsen, og føj hvor der kom kalk på... så købte vi sådan en damp sterilisator....

se linket:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15140296&forum=308&road=&search=avent&sort=ID%20DESC&status=2

jeg kan godt hjælpe dig med at finde en brugt... de bliver ikke slidt, man skal bare sørge for at den ikke kommer fra et ryger hjem, så lugter den nemli....

så skyller man bare flaskerne, og vasker alle dele af og skyller igen, propper dem ned i denne og putter 90 ml vand i bunden, trykker på knappen og vupti efter 8 minutter er flaskerne dampet og sterile, efter samme princip som man steriliserer på sygehuse.... så tager man bare en ren tør stofble eller et rent viskestykke og tører dem af... og det bedste er at der ingen kalk kommer

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

søde... jeg så i "ryge" indlægget at du skulle koge flasker... kommer der ikke meget kalk på?

vi kogte også i begyndelsen, og føj hvor der kom kalk på... så købte vi sådan en damp sterilisator....

se linket:

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=15140296&forum=308&road=&search=avent&sort=ID%20DESC&status=2

jeg kan godt hjælpe dig med at finde en brugt... de bliver ikke slidt, man skal bare sørge for at den ikke kommer fra et ryger hjem, så lugter den nemli....

så skyller man bare flaskerne, og vasker alle dele af og skyller igen, propper dem ned i denne og putter 90 ml vand i bunden, trykker på knappen og vupti efter 8 minutter er flaskerne dampet og sterile, efter samme princip som man steriliserer på sygehuse.... så tager man bare en ren tør stofble eller et rent viskestykke og tører dem af... og det bedste er at der ingen kalk kommer

Det var satme smart!!! Tjekker lige linket... Men de er da heldigvis ikke kalkede endnu, men de er ikke så dyre. Giver 40-50kroner for en flaske mener jeg

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Det var satme smart!!! Tjekker lige linket... Men de er da heldigvis ikke kalkede endnu, men de er ikke så dyre. Giver 40-50kroner for en flaske mener jeg

ja det er rigtigt... men vi gav 300kr for vores :0) og hvis hun skal have flasker længe er den hurtigt tjent hjem :0)

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ja det er rigtigt... men vi gav 300kr for vores :0) og hvis hun skal have flasker længe er den hurtigt tjent hjem :0)

hmmm vi bruger de der MAM flasker og jeg kan se at der ikke findes nogen til dem og at de ikke laver dem. Ved du om de kan gå i en anden?

Anmeld

26. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

hmmm vi bruger de der MAM flasker og jeg kan se at der ikke findes nogen til dem og at de ikke laver dem. Ved du om de kan gå i en anden?

vi bruger også MAM :0) og de kan sagtens gå i den :0) alle flasker som må koges kan tåle det :0) jeg stopper op til 5 flasker i den :0)

Anmeld

26. oktober 2009

Barbamama

ka-ri-na skriver:

vi bruger også MAM :0) og de kan sagtens gå i den :0) alle flasker som må koges kan tåle det :0) jeg stopper op til 5 flasker i den :0)

sejt ja så skal jeg sgu have fat i en for nøøøj hvor er jeg træt af de flasker nogle gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.