Hej med dig
Jeg har så sent som for et par dage siden og så spurgt i en tråd, om stregen bliver kraftigere og kraftigere jo tættere man kommer på ÆL.
Der er desværre ikke nogen der har givet deres input, men jeg har i stedet spurgt en veninde der arbejder på apotek, og hun har slået det op for mig, og siger at enten er den positiv og stregen mindst lige så kraftig som kontrolstregen ifm LH-stigning, eller også registrerer testen ikke nogen LH-stigning til trods for at der rent faktisk kommer en svagere streg. Altså afviser hun påstanden om at testen bliver tydeligere og tydeligere jo tættere man kommer på ÆL.
Jeg har dog selv testet de sidste par dage (selvom jeg ligesom dig er på første cyklus og også lige ville se cyklus an og først teste senere hvis ikke der skete noget 
) og jeg synes min streg er blevet kraftigere jo tættere jeg er kommet på antaget ÆL (jeg har dog ikke fået en positiv test endnu)..
Generelt synes jeg også ÆL-test er hammer svære at finde ud af.. men nu giver jeg det et forsøg og håber det bedste - for os begge to 

Anmeld
Citér